کد خبر: ۱۵۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
به همت سپاه قیروکارزین در دهه فجر صورت گرفت؛

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و معسرین شهرستان قیروکارزین

پیش از ظهر امروز در دومین روز از دهه فجر ۱۴۰۰ با حضور مسئولان شهرستان مراسم توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین خانواده شهدا، ایثارگران ، رزمندگان و جانبازان معسر در سپاه قیروکارزین برگزار شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، پیش از ظهر امروز در دومین روز از دهه فجر ۱۴۰۰  با حضور مسئولان شهرستان  مراسم توزیع 800 بسته معیشتی بین خانواده شهدا، ایثارگران ، رزمندگان و جانبازان معسر  در سپاه قیروکارزین برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین در این مراسم با اشاره به  بزرگداشت ایام  دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسته  های معیشتی  که با مشارکت  رده های زیر مجموعه  ناحیه سپاه شهرستان قیروکارزین و سپاه  فجر فارس تهیه  شده  است در طول دهه فجر بین خانواده شهدا، ایثارگران ، رزمندگان و جانبازان معسر شهرستان توزیع خواهد شد. 

محمد رسول رضایی افزود: این بسته های معیشتی که شامل برنج، گوشت مرغ، حبوبات، ماکارونی و روغن که هر بسته به ارزش 500 هزار تومان می باشد که امروز از محل ناحیه قیروکارزین و توسط حوزه های مقاومت بسیج در دهه فجر به جامعه هدف توزیع خواهند شد. 

وی با بیان اینکه  در طول دهه فجر بنا شده است هر اداره شهرستان دو بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کنند گفت: بخشی انجام شده و بخشی دیگر ادارات، این امر خدا پسندانه را انجام خواهند داد تا این سنت زیبا و حسنه بین مسئولین و مردم ترویج گردد.

فرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین اظهار داشت: دشمن با استفاده از علم و تکنولوژی از بسترهای مختلف فضای مجازی و حقیقی که در اختیار دارد سعی می کند بین مردم و مسئولین نظام فاصله بیاندازد.

وی ادامه داد: این وظیفه ما مسئولین در عرصه های مختلف  اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی  و امنیتی است تا نقش ها و قدم های برجسته ای برداریم تا مردم دچار تردید و ناامیدی نشوند.

وی در پایان با اشاره به تداوم کمک مومنانه افزود: درحال پیگیری هستیم  تا پایان دهه فجر بسته های معیشتی دیگر تهیه  و بین نیازمندان و معسرین شهرستان توزیع کنیم.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان