کد خبر: ۱۵۲۵۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۸ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

واکنش رییس مجلس به شهادت پلیس شیرازی/ قالیباف: قانون به کارگیری سلاح اصلاح شود

قالیباف در صفحه توییتری خود در واکنش به شهادت شهید علی اکبر رنجبر نوشت: ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز قانون استفاده از سلاح برای مامورین شجاع و جان برکف ناجا را به مجلس ارائه کنند تا خارجی نوبت در دستور رسیدگی و تصویب قرار گیرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به شهادت شهید سرهنگ علی اکبر رنجبر پلیس شیرازی و جانشین پاسگاه بیدزرد که شب گذشته توسط یکی از اراذل و اوباش به شهادت رسید در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: شهادت مظلومانه مامور وظیفه شناس شهید علی اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش دردناک و جانکاه است؛ امنیت جامعه و آسایش مردم جز با فراهم کردن زمینه های اعمال اقتدار و قاطعیت پلیس تامین نخواهد شد.

ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز قانون استفاده از سلاح برای مامورین شجاع و جان برکف ناجا را به مجلس ارائه کنند تا خارجی نوبت در دستور رسیدگی و تصویب قرار گیرد. 

به گزارش شیرازه، شهید علی اکبر رنجبر شامگاه چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه در درگیری با یکی از اراذل و اوباش به صورت مظلومانه به شهادت رسید. تشییع این شهید پس از نماز جمعه ۱۵ بهمن ماه بر روی دستان مردم شهید پرور سومین حرم اهل البیت(ع) تشییع می شود.

واکنش رییس مجلس به شهادت پلیس شیرازی/ قالیباف: قانون به کارگیری سلاح اصلاح شود

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
0
شهادت مظلومانه این پلیس خدوم را تسلیت می گویم
فقط تغییر قانون کافی نیست
پلیس باید آموزش های حرفه ای بیشتری ببیند
جایگاه پلیس در جامعه باید ارتقاء یابد