کد خبر: ۱۵۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

آغاز عملیات طرح‌های ورزشی در کوار

همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار فارس عملیات ساخت 2 سالن ورزشی و 1 زمین چمن مصنوعی در شهرستان کوار آغاز شد .
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه ، همزمان با دومین روز دهه فجر کلنگ احداث 2 سالن ورزشی و 1 زمین چمن مصنوعی در به ترتیب در روستاهای ولی عصر (ج) ، فتح آباد و قنات شهرستان کوار با حضور استاندار فارس و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس و نماینده مردم شهرستان های کوار ، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد .

این طرح های ورزشی با اعتبار اولیه بالغ بر 40 ملیارد ریال ساخته و با افتتاح آنان 4 هزار متر مربع به فضاهای شهرستان کوار افزوده می شود .
در ادامه این مراسم ، دکتر حیدر صفر پور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان کوار با کارکنان این اداره دیدار و گفت و گو کرد .

تجلیل از پیشکسوتان شهرستان ، دیدار با جامعه ورزش و جوانان ، حضور در گلزار شهدای بخش طسوج وادای احترام به مقام شهدا ، تکریم و تجلیل ازعلیرضا عباس زاده فرزند شهید و کارمند اداره ورزش و جوانان کوار و نوروز مرادی آزاده و ایثار گر و بازنشسته این اداره از دیگر برنامه های سفر یک روزه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان به شهرستان کوار بود .

در این سفر نصیر پیرانی رییس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ، دکتر حیدر صفر پور همراهی می کرد .

انتهای پیام/ ر
نظرات بینندگان