کد خبر: ۱۵۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

شروع احداث بزرگترین پرورشگاه و مجموعه درمانی ورزشی و اقامتی در فارس

عملیات اجرایی احداث بزرگترین پرورشگاه و مجموعه درمانی ورزشی و اقامتی موقوفه در شهر صدرا آغاز شد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در حاشیه عملیات اجرایی احداث بزرگترین  پرورشگاه کشور در صدرا، اظهار داشت:  بر اساس زمان‌بندی 40 درصد ابتدایی این پروژه در مدت 2 سال و 60 درصد دیگر نیز 2  سال بعد از آن انجام می شود.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: اسلام از انسان‌ها می‌خواهد که جایگاه دیگران به ویژه یتیمان  را  بدون غرور و خود شیفتگی حفظ کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس در ادامه این آئین افزود: این  مجموعه در زمینی به مساحت 5 هکتار با زیر بنای 40 هزار متر مربع شامل پرورشگاه، بخش‌های اقامتی، ورزشی، همایشی، فرهنگی، مسجد، درمانگاه و نیز بخش‌های آموزشی با ظرفیت پذیرش 600  یتیم در 4  سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت الاسلام رحیم صفری گرائی خاطرنشان کرد: فاز نخست و دوم پروژه  با اعتباری افزون بر 500 میلیارد تومان با تمامی تجهیزات در خدمت یتیمان است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب  اسلامی و سرپرست اجرای احکام کیفری شیراز در این آئین گفت: این پرورشگاه چند منظوره  با کارکرد آموزشی، درمانی، اقامتی، ورزشی و نیز درمانگاه برای درمان  افراد بی بضاعت به صورت مجانی از نیات واقف است.

حسین سلطانی فرد تصریح کرد: بهره‌برداری از مدرسه در محله پشت باغ بیضا  با موافقت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، با ظرفیت 400 دانش‌آموز  از دیگر خدمات  است.

وی بیان داشت: بر اساس نیات واقف دادستان شیراز  ناظر استصوابی بر موقوفات است و در صدد هستیم بر اساس چارچوب زمانی این پروژه به‌برداری برسید.

 انتهای پیام/ ر

نظرات بینندگان