کد خبر: ۱۵۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز مطرح کرد:

دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه

تذروی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امیدآفرینی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه برای رقم زدن آینده‌ای روشن است، افزود: تأمل در موضوع آینده انقلاب و نظام اسلامی، آغاز مرحله‌ای مهم از رشد و بالندگی این نهضت الهی و مردمی است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ، محمدتقی تذروی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، ۱۷ بهمن در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی این شورا ضمن تسلیت شهادت مظلومانه یکی از پرسنل نیروی انتظامی گفت: علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد، اما متاسفانه بازهم شاهد حادثه‌ای تلخ بودیم تا شاید تلنگری بر بازنگری قوانین حمایتی از مجریان نظم و امنیت و قانون باشد.
دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه است است

وی ضمن گرامیداشت ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این روزها یادآور روزهایی است که نهال نوپای انقلابمان با خون هزاران لاله پرپر در عمق زمستانی تاریک و سرد و سخت، به بار نشست. نهال نوپایی که اینک درختی قوی و تنومند است و همچنان عطر آزادی به مشام می‌رسد. عطری که حیات‌بخش جان‌های خسته و نویدبخش فرداهایی پر امید است.

تذروی بیان کرد: دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و ولایتمداری ملتی است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالی دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امیدآفرینی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه برای رقم زدن آینده‌ای روشن است، افزود: تأمل در موضوع آینده انقلاب و نظام اسلامی، آغاز مرحله‌ای مهم از رشد و بالندگی این نهضت الهی و مردمی است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از جایگاه و افقی به آینده می‌نگرند که در دسترس سایر کارگزاران و تئوری‌پردازان نظام نیست و جامعیتی در این نگاه‌ها موج می‌زند که دیگران از آن بی‌بهره هستند. امام و رهبری با اشراف کامل به مسائل و احاطه به رویدادها و قدرت تجزیه و تحلیل موضوعات مرتبط با آینده انقلاب، راهکارها و الزاماتی را برای دستیابی به آینده مطلوب و نیز تضمین سلامت انقلاب اسلامی ترسیم می‌کنند.

تذروی یادآور شد: امام راحل با رهنمودهای خویش پرچم مبارزه علیه رژیم پهلوی را بر افراشته نگاه داشت و با بسیج کردن نیروهای مردمی در راستای انسجام و هماهنگی حرکت‌های انقلابی توانستند حکومت شاهنشاهی را سرنگون کنند و با استقرار نظام اسلامی در کشور استقلال و آزادی را به ارمغان آورد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: شورای شهر ، شیراز ، تذروی
نظرات بینندگان