کد خبر: ۱۵۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس خبرداد:

بهره برداری از ۷۱ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل استان فارس

سیاهپور گفت: تمام پروژه‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی و در نهایت به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای است که به صورت مستمر و با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شوند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، علیرضا سیاهپور در جمع خبرنگاران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اعلام کرد که 71 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اعتباری بالغ بر 1 هزار و 676 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

سیاهپور افزود: بهره برداری از این پروژه ها در توسعه حمل و نقل جاده ای استان نقش مهمی را ایفا می کند.  از بین این پروژه ها 39 طرح با اعتباری بالغ بر 927 میلیارد ریال در حوزه نگهداری راه های استان (لکه گیری و روکش آسفالت) می باشد که انشالله در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

بنابه گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارسT در حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها نیز از 21 پروژه شامل احداث، تعمیر، نگهداری و تثبیت ابنیه فنی با اعتباری بالغ بر 345 میلیارد ریال بهره برداری می‌شود.

وی افزود: افتتاح 6 پروژه احداث راه های روستایی با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال و 4 پروژه در حوزه ایمنی و حریم راه با اعتباری بالغ بر 108 میلیارد ریال از دیگر پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس می باشد که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بهره برداری از یک مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین با اعتبار 40 میلیارد ریالی در شهرستان سروستان از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه مبارک فجر است، اظهار کرد: تمام پروژه‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی و در نهایت به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای است که به صورت مستمر و با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: فارس با حدود ۱۷ هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از ۱۳۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و۲۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه فرعی، نزدیک به ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی، ۲ هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه شریانی و... از جمله استانهای مهم در حوزه حمل و نقل جاده‌ای کشور است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک استان و قرار گیری در دو کریدور ارتباطی جاده‌ای جنوب با مرکز و همچنین شرق به غرب کشور، همواره خدمات شایانی در این بخش به کاربران جاده‌ای ارائه می‌شود

انتهای پیام/ح




نظرات بینندگان