کد خبر: ۱۵۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
موسوی:

توسعه زیرساخت‌ها با دوران رژیم ستمشاهی قابل مقایسه نیست

رئیس کل دادگستری فارس گفت: مردم باید قدردان نظام باشند، چرا که توسعه قضایی و دیگر زیرساخت‌ها در حال حاضر با دوران رژیم ستمشاهی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: امنیت، امکانات و رفاه امروز مردم با دوران طاغوت ستمشاهی هرگز قابل قیاس نیست.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم از کمترین امکانات رفاهی در زمینه‌های آب، برق و نیاز‌های معیشتی محروم بودند و امروز به حمدالله رشد و شکوفایی و عظمت ایران اسلامی از برکات انقلاب اسلامی است.

مقام ارشد قضایی فارس گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز فراز و نشیب‌های زیادی داشته است و آنچه مهم است اینکه هیچ یک از جریانات و چالش‌ها نتوانسته به اساس حکومت اسلامی لطمه و خدشه‌ای وارد کند.

بنابه گفته رئیس کل دادگستری استان فارس، انقلاب اسلامی ما معجزه قرن و به تعبیر برخی سیاسیون یک زلزله وسیع و بزرگی بود که ریشه‌های ظلم و ستم و تباهی را در نوردید و به برکت خون شهدا درخت تنومند و شکوهمند اسلام در این مرز و بوم برافراشته شد.

موسوی بر لزوم توجه و هوشیاری مردم و مسئولان کشور به منظور صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

این مقام مسئول گفت: حفظ نظام، بصیرت، آگاهی و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مهمترین رمز موفقیت و سعادتمندی ایران اسلامی خواهد بود.

موسوی ضمن قدردانی از معاونت منابع انسانی و امورفرهنگی دادگستری به سبب برگزاری مناسبت‌های دهه فجر انقلاب گفت: برگزاری چنین جشن‌ها و برنامه‌هایی لازم و ضروری است و نسل جوان این انقلاب باید بدانند که برای حفظ اقتدار و به ثمر رسیدن این نظام اسلامی چه خون‌هایی ریخته شده تا ضمن صیانت از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی حافظ خون شهداء و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

رئیس شورای قضایی فارس گفت" مقام معظم رهبری فرمودند" آینده ایران اسلامی روشن است" و قطعا افق‌های آینده این مرز و بوم روشن است و تبلیغات سوء دشمنان و معاندین نظام اثرگذار نخواهد بود.

موسوی بر حفظ احترام و تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی استان از سوی قضات و کارکنان نیز تأکید کرد.

وی گفت: قضات و کارکنان ضمن حفظ روحیه انقلابی با اهتمام و تلاش هر چه بیشتر در راستای اجرای سیاست‌های دستگاه قضا و فرمایشات و دستورالعمل‌های ریاست معظم قوه گام بردارند.

این آئین به همت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی و با حضور جمعی از مسئولان قضایی، قضات و کارکنان مجموعه قضایی استان فارس و برخی از فرماندهان سپاه فجر استان و بسیج حقوقدانان فارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و در پایان آن از مقام شامخ شهیدان قمری و رکنی قدردانی و از خانواده آنان تجلیل شد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان