کد خبر: ۱۵۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

جام جهانی قطر و ضرورت مشارکت بخش خصوصی در جذب گردشگر

استاندار فارس، استان فارس را یکی از سه استان برتر در حوزه گردشگری دانست و بر ضرورت دخالت جدی بخش خصوصی جهت جذب گردشگر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تاکید کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،محمدهادی ایمانیه در نشستی پیرامون برنامه‌ریزی جهت جذب گردشگر به استان فارس در جریان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان فارس در قالب چند بسته پرداخت.  استان فارس یکی از سه استان برتر کشور در حوزه گردشگری است.

استاندار فارس تصریح کرد: دخالت دادن بخش خصوصی در این حوزه بسیار اهمیت دارد؛ لذا برگزاری جلسه با دفاتر گردشگری، جلسه با تجّاری که به هر طریق با قطر مراوده دارند، جلسه با هتل‌ها و همچنین برنامه ریزی برای افزایش پرواز‌ها بین شیراز و دوحه می‌تواند مثمرثمر واقع شود.

وی، برجسته کردن آثار تاریخی و فرهنگی و همچنین ظرفیت‌های بالای پزشکی استان را در این راستا مهم دانست و به ارائه سه بسته گردشگری پرداخت.

ایمانیه گفت: بسته گردشگری تاریخی، فرهنگی، بسته گردشگری درمانی و بسته مقایسه هزینه سفر سه بسته‌ای است که باید تبلیغ شود؛ چراکه جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی فارس برای گردشگران بسیار جذاب است و ما باید با بهره‌مندی از این فرصت و به جهت فاصله کم سفر هوایی میان فارس و کشور همسایه و همچنین پایین بودن هزینه‌های سفر در کشور نهایت بهره را ببریم.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان