کد خبر: ۱۵۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

بهره برداری از کارگاه‌های اشتغال‌زا و احداث مسکن در فارس آغاز می شود

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات اجرای احداث مسکن محرومین با حضور مسئولان کشوری و لشکری در استان فارس آغاز خواهد شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، اسماعیل قزل سفلی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بسیج سازندگی در ادامه سلسله برنامه‌های مختلفی که برنامه ریزی کرده است، در روز چهارشنبه و پنجشنبه چند برنامه شاخص نیز با حضور رئیس محترم بسیج سازندگی کشور سردار زهرایی به بهره برداری خواهد رسید.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۳۰۰۰ مسکن، ولی نعمتان انقلاب ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس یکی از این برنامه هاست. تفاهم‌نامه ساخت مسکن سه جانبه بین بسیج سازندگی، کمیته امداد و بنیاد مسکن امضا شده و طبق برنامه‌ریزی قبلی، فاز اول این پروژه آغاز خواهد شد.

قزل سفلی برگزاری آئین بهره برداری از بیش از ۱۰۰۰ کارگاه اشتغال در عرصه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

بنابه گفته این مقام مسئول، این برنامه به میزبانی شهرستان اقلید و از طریق ارتباط تصویری با کارآفرینان شهرستان‌های استان فارس مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

قزل سفلی گفت: حضور در شهرستان ارسنجان و بازدید از فعالیت‌های گروه‌های جهادی آن شهرستان، رونمایی از شماره چهارم نشریه منهای نفت، برگزاری نهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در حرم شاهچراغ و افتتاح مجتمع اقتصاد مقاومتی در شمال غرب شیراز از جمله برنامه‌هایی است که در سفر دو روزه رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به استان فارس، انجام خواهد شد. نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، خدمت رسانی گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی، سلامت، آموزشی و... از جمله برنامه‌هایی است که در این دهه در حال اجرا است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان