کد خبر: ۱۵۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس:

بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی جهرم افتتاح می‌شود

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد که بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی جهرم که متبرک به نام "سیدالشهدا" است، با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

محمدرضا رضایی چهارشنبه ۲۰ بهمن به خبرنگاران گفت: صبح روز پنجشنبه ۲۱ بهمن، با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولانی از وزارت بهداشت و مقامهای ارشد فارس، بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی جهرم به عنوان یکی از پروژه‌های مهم سلامت جنوب کشور، افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: این بیمارستان به عنوان دومین بیمارستان بزرگ فوق تخصصی استان فارس در کنار بیمارستان قلب ابوطالبی، بیمارستان اعصاب و روان دکتر رحمانیان، مرکز درمان ناباروری حکیم سلمان جهرمی و چندین بیمارستان و مرکز درمانی مکمل دیگر، همراه با مراکز رفاهی و مسجد در مجموعه‌ای ۳۰ هکتاری با عنوان شهر سلامت ساخته شده است.

رضایی گفت: زیربنای این پروژه ۲۷ هزار متر مربع بوده و برای سازه آن حدود ۲۷۰ میلیار تومان هزینه شده که اکنون ارزش آن قریب به هزار میلیار تومان است. 

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی به جهرم، فرودگاه این شهر، به عنوان فرودگاه بین‌المللی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع:خبرگزاری ایسنا
نظرات بینندگان