کد خبر: ۱۵۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

تمهیدات ترافیکی مراسم ۲۲ بهمن در شیراز اعلام شد

رئیس پلیس راهور شیراز گفت: تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه موتوری و خودرویی به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن در شیراز اعمال خواهد شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حمید کریمی روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسیر رژه خودرویی  از میدان الله تامیدان نمازی  خواهد بود و شهروندان می‌توانند برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رییس پلیس راهور شیراز افزود: همچنین مسیر رژه خودرویی از میدان الله تا میدان نمازی پیش‌بینی شده و مسیرهای جایگزین میدان الله، میدان شیرودی، میدان فرصت شیرازی، بلوار فرصت شیرازی و کندرو بلوار مدرس تعیین شده است.درضمن محدودیت ها بصورت مقطعی وشروع مراسم ازساعت ۹۳۰می باشد.

بنابه گفته کریمی، برای برگزاری آیین نورافشانی درشب ۲۲بهمن همزمان ازساعت۲۱ به مدت ۱۰ دقیقه در۴۲نقطه از شهر شیراز انجام خواهدشد.

وی افزود: در میدان شهدا نیز محدودیت تردد از تقاطع هجرت _ فردوسی به سمت میدان شهدا، اجرا خواهد شد و مسیرهای جایگزین در این خصوص خیابان فردوسی و بلوارزند در نظر گرفته شده است.
 رییس پلیس راهور شیراز ادامه داد: از همه شهروندان انتظار داریم مانند همیشه با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان