کد خبر: ۱۵۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
تولیت آستان احمدی و محمدی(ع):

آرمان های انقلاب اسلامی تبیین شود/شناخت واقعیت ها از اقتضائات هر دانشجوی مسلمان است

آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: به تبیین ارزش‌ها و مطالبه آرمان های انقلاب اسلامی پرداخته شود.

به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، آیت الله ابراهیم کلانتری در ویژه برنامه کشوری دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی که توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، به تبیین و توصیف مؤلفه های انقلاب اسلامی ایران از جمله همراهی و تبعیت عمومی مردم از رهبری واحد امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار داشت: بر همه ما تکلیف است که با تمام ابزار های موجود از جمله فضای مجازی، هنر، شعر، ادبیات و سایر ابزار ها به تبیین ارزش ها و مطالبه آرمان های انقلاب اسلامی با آگاهی و غیرت دینی بپردازیم.

وی در معرفی شخصیت حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک مؤمن واقعی به اسلام با تمام وجود و یک اسلام شناس حقیقی، به تبیین 5 دوره از زندگی گهربار ایشان از تولد تا پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

 تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در ادامه انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین انقلاب دنیا برشمرد و تصریح کرد: نویسندگان و اندیشمندان بزرگ جهان نیز به این موضوع اعتراف کرده اند.

کلانتری در این نشست که با موضوع «غیرت دینی، نماد انقلابی گری» و با حضور مجازی دانشجویان بسیجی از سراسر کشور برگزار شد، غیرت دینی را مبتنی بر شناخت و آگاهی دانست و آن را متمایز از تعصب و عصبانیت های قبیله ای برشمرد.

وی بیان داشت: شناخت واقعیت ها از اقتضائات هر دانشجوی جوان مسلمان است.

انتهای پیام/م
نظرات بینندگان