کد خبر: ۱۵۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
مدیرکل کمیته امداد فارس:

نقش موثر بسیجیان فارس در کمک به نیازمندان پر رنگ است

بذرافشان گفت: تعامل بسیار خوبی با مجموعه سپاه فجر استان فارس ایجاد شده و احداث ۳۲۰۸ واحد مسکن مددجویان با محوریت جهادگران امروز آغاز می شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، آیین آغاز عملیات اجرایی احداث ۳۲۰۸ مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس امروز ۲۱ بهمن ماه با حضور سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، بذرافشان مدیرکل امداد فارس و دیگر مسئولان استانی برگزار شد‌.

محمد بذر افشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در این آیین ضمن تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تعامل بسیار خوبی با مجموعه سپاه فجر استان فارس ایجاد شده و احداث ۳۲۰۸ واحد مسکن مددجویان با محوریت جهادگران امروز آغاز می شود.

وی با بیان اینکه تا امروز ۴۰ واحد مسکن مراحل ساخت خود را طی می کند، تاکید کرد: فارس جزو استان های پیشرو در این طرح معنوی می باشد که نشان از همدلی و وفاق بین دستگاه های انقلابی است. 

بذرافشان کمک بسیج در عرصه های مختلف را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: ۱۰۰ هزار بسییجی استان فارس با پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان در طرح ایران مهربان شرکت کرده اند. ۲۰ هزار حامی نیز در ادامه این طرح برای کمک به نیازمندان و مددجویان جذب شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سال جاری ۸ هزار فعالیت توسط کمیته امداد فارس انجام شده که نقش بسیجیان در رخداد بسیار موثر و پر رنگ بوده است. 

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان