کد خبر: ۱۵۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

آغاز عملیات اجرایی احداث ۳۲۰۸ مسکن محرمان در استان فارس

طبق تفاهم نامه بسیج سازندگی با کمیته امداد و بنیاد مسکن، عملیات احداث 3208 مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد آغاز شد این مراسم با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، و با ارتباط تصویری با وزیر محترم راه و شهرسازی دکتر قاسمی و با حضور برخی از مداران کل و نمایندگان مجلس استان فارس برگزار شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، آیین آغاز عملیات اجرایی احداث ۳۲۰۸ مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس امروز ۲۱ بهمن ماه با حضور سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، بذرافشان مدیرکل امداد فارس و دیگر مسئولان استانی برگزاری شد‌.

در ابتدای این آیین، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آغاز عملیات ساخت مددجویان را گفت: مشکلات از نیازمندان باز شود و نیرو های جهادی همه تلاش دارند که در جایی که کاری انجام دهند در اجرای کار حاضر هستند و تلاش می کنند با تمام نهاد هایی که مسیولین دارند هم افزایی شکل بگرد.

سردار بوعلی ضمن اشاره به تفاهم و تعامل سپاه با کمیته امداد امام خمینی(ره)، طرح «ایران مهربان» را از شاخص ترین طرح ها اعلام کردو خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر کار های دیگری هم توسط بسیج سازندگی استان فارس انجام شده است که ایجاد ۳۰۰ هزار شغل در سطح استان، بهره برداری از ۱۰۸۷ کارگاه اشتغال و... از نمونه های آن است.

اسماعیل قزل سفلی رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس در ادامه این آیین، آغاز ساخت مسکن محرومین توسط جهادگران را مورد توجه قرار داد و گفت: این پروژه ها به دست گروه های جهادی با لحاظ مسایل فنی و مهندسی آغاز خواهد شد.

قزل سفلی عرصه های حضور جهادگران  را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسیج سازندگی در عرصه های عمرانی، آب، راه، اشتغال و مسکن محرومین کرده است.

وی افزود: طی روز های آتی، طرح بسیج آبرسانی را در استان فارس شروع خواهیم کرد که برای ۳۴ پروژه و در قالب ۳۷۲ روستا آب رسانی شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان