کد خبر: ۱۵۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

قول وزیر راه و شهرسازی برای برقراری پروازهای بین المللی و زیارتی از فرودگاه جهرم

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال برنامه‌ریزی برای معرفی فرودگاه بین‌المللی جهرم به عنوان قرارگاه سفرهای هوایی اربعین هستیم.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در آیین معرفی رسمی بین‌المللی شدن فرودگاه شهدای جهرم گفت: خوشبختانه موضوع بین‌المللی شدن فرودگاه جهرم در هیات دولت تصویب شده و از این به بعد این فرودگاه می‌تواند پروازهای بین‌المللی داشته باشد و به زودی شاهد آغاز پروازهای خارجی در فرودگاه بین‌المللی جهرم خواهیم بود.

وی بیان کرد: توسعه فرودگاه جهرم باید در شان مردم شریف جهرم باشد و این موضوع در دستور کار است و  دستور توسعه ترمینال و نیازهای اسکان پلیس و سپاه فرودگاه را خواهم داد.

قاسمی با  بیان اینکه در طرح جامع دولت، جهرم مرکز لجستیک کشاورزی است ، تاکید کرد: براساس این طرح قطعا فرودگاه جهرم برای ارسال محصولات کشاورزی به کشورهای همسایه و منطقه و به‌خصوص کشور روسیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: فرودگاه بین‌المللی جهرم به عنوان قرارگاه سفرهای هوایی اربعین و عتبات موردنظر است و این موضوع در دستورکار وزارتخانه است و پرواز به شهرهای دیگر کشور نیز قطعا توسعه خواهد یافت و پرواز مشهد و سایر مناطق در حال برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان