کد خبر: ۱۵۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

طنین بانگ الله اکبر از فراز گلدسته‌های بقاع متبرکه و مساجد فارس

در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور بانگ الله اکبر از فراز گلدسته‌های بقاع متبرکه و مساجد سراسر استان فارس طنین انداز می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام سیدعباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از ندای بانگ "الله اکبر" راس ساعت ۲۱ امشب در بقاع متبرکه و مساجد استان فارس خبر داد.

وی گفت: همزمان با شب ۲۲ بهمن و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فریاد الله اکبر سر می‌دهیم تا بار دیگر ندای آزادی خواهی و استقلال ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.

به گفته موسوی این آیین در تمامی بقاع متبرکه برگزار می‌شود و در تعدادی از حرم‌های مطهر امامزادگان شاخص با مراسم ویژه نورافشانی نیز همراه خواهد بود.

موسوی از رعایت اصول بهداشتی در ویژه برنامه جشن‌های انقلاب در بقاع متبرکه خبر داد.

با توجه به شیوع گسترده ویروس اُمیکرون و اعلام وضعیت قرمز در برخی از شهرستان‌های فارس از جمله شیراز مراسم‌ها نسبت به سال‌های گذشته بسیار محدود خواهد بود و نکات بهداشتی و سلامتی که از اهمیت فراوانی برخوردار است به دقت اجرا می‌شود.

آستان مقدس امامزادگان سیدعلاءالدین حسین (ع)، علی بن حمزه (ع)، سیدنظام الدین محمود (ع) مشهور به شاهداعی الی الله، سیدمحمد (ع) قصردشت، سید محمد (ع) محله صغاد و آستان مقدس امامزاده محمد (ع) در دهپیاله شیراز میزبان ویژه برنامه‌های جشن و سرور سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/ م

نظرات بینندگان