کد خبر: ۱۵۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
پرواز سیمرغ در شیراز:

«برف آخر» و «بی‌رویا» به جشنواره فیلم فجر شیراز رسیدند

دو اثر سینمایی «بی‌رویا» و «برف آخر» به فیلم‌های جشنواره فجر شیراز اضافه شدند که این دو اثر پنجشنبه ۲۱ بهمن در مجموعه هنر شهر آفتاب اکران می‌شوند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، مجموعه هنر شهر آفتاب شیراز فیلم‌های «علفزار»، «بدون قرار قبلی»، «مرد بازنده»، «برف آخر»، «لایه‌های دروغ» و «بی رویا» را اکران می‌کند و پردیس سینمایی گلستان این شهر هم پذیرای فیلم «شادروان» خواهد بود.

همچنین سینما سعدی شیراز میزبان فیلم‌های «ملاقات خصوصی»، «مرد بازنده» و «بدون قرار قبلی» است.

چهار سالن سینما میزبان شهروندان شیرازی و سینمادوستان در جشنواره فیلم فجر شیراز هستند که سالن‌ها شامل دو سالن در مجموعه هنر شهر آفتاب، سالن سینما سعدی و سالن سینما گلستان می‌شوند.

فیلم‌ها در سانس‌های ۱۶، ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰ و ۲۱ نمایش نمایش داده می‌شوند و احتمال نمایش برخی به صورت فوق العاده نیز وجود دارد و علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سامانه‌های www.irantic.com و gisheh ۷.ir و cinematicket.org مراجعه کرده و آثار سینمایی مورد علاقه شان را خریداری کنند.

بی‌رؤیا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی آرین وزیردفتری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی و هومن سیدی محصول سال ۱۳۹۹ است.

فیلم «بی رویا» داستان زوج جوانی است به نام رویا و بابک که قصد مهاجرت از ایران را دارند. دو هفته پیش از مهاجرت رویا با دختری بی‌نام و نشان مواجه می‌شود.

حضور دختر در زندگی آن‌ها به اتفاقاتی عجیب منجر شده و به تدریج هویت رویا دچار دگرگونی می‌شود. صابر ابر، طناز طباطبایی، مائده طهماسبی، مجتبی فلاحی، تیام کرمانیان، رضا داوودنژاد، شادی کرم رودی، شهریار فرد، فرانک کلانتر، مهری آل آقا، میلاد یزدانی، نهال دشتی، نوا نعمتی بازیگران فیلم بی رویا هستند. علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری است.

برف آخر فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امیرحسین عسکری و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی محصول سال ۱۳۹۹ است. داستان فیلم نگاهی متفاوت به روزمرگی‌های یک دامپزشک دارد. این اثر در شمال کشور فیلمبرداری شده است.


خلاصه داستان فیلم برف آخر از این قرار است که یوسف در شهری کوچک دامپزشک است، او روز‌ها به گاوداری‌ها سرکشی می‌کند و شب‌ها به شکار گرگ می‌رود. او روزی به دل آتش می‌زند تا جان گاو‌ها و گوساله‌ها را نجات دهد که بدنش دچار سوختگی می‌شود؛ این موضوع زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در این میان به واسطه گرگی زخمی با زنی به نام رعنا آشنا می‌شود که برای رهاسازی و کنترل جمعیت گرگ‌ها وارد شهر شده است. امین حیایی، مجید صالحی و لادن مستوفی بازیگران این فیلم هستند.

بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در شیراز از جمعه ۱۵ بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد. آغاز به کار این جشنواره شامگاه پنجشنبه ۱۴ بهمن با تقدیر از عوامل فیلم ۲۸۸۸ که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز ساخته شده، همراه بود.

انتهای پیام/ م

نظرات بینندگان