کد خبر: ۱۵۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
در یوم الله 22 بهمن صورت گرفت:

حضور باشکوه مردم قیروکارزین در بهمن تماشایی ۱۴۰۰ + تصویر

مراسم باشکوه یوم الله 22 بهمن در قیروکارزین با کاروان رژه خودرویی و موتوری با حضور اقشار مختلف مردم اعم از فارس و عشایر و مسئولین شهرستان برگزار شد.
مراسم باشکوه یوم الله 22 بهمن در قیروکارزین با کاروان رژه خودرویی و موتوری با حضور اقشار مختلف مردم اعم از فارس و عشایر و مسئولین شهرستان برگزار شد. امسال با توجه به شیوع  کرونا  رژه خودرویی و موتوری جایگزین راهپیمایی ۲۲ بهمن شده بود.

این برنامه  از ساعت ۹:۳۰ امروز جمعه ۲۲ بهمن از  سه راهی جهرم آغاز شد.

خودروها و موتورسواران که با پرچم‌های کوچک و بزرگ جمهوری اسلامی تزئین شدند، از سه راهی جهرم و در مسیر به شهر کارزین و سپس امام شهر حرکت کردند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده  پس از طی مسیر به شهر قیر آمدند.

کاروان رژه خودرویی و موتوری در شهر قیر  به محله سکه روان و سپس بلوار انقلاب و بلوار آیت‌الله طالقانی و تا میدان امام خمینی(ره) این شهر  به مسیر خود ادامه دادند.

کاروان رژه خودرویی و موتوری در  مراسم جشن انقلاب در طول مسیر نسبت به پخش آهنگ‌های حماسی و انقلابی با حضور مردم به خصوص خانواده‌ها ضمن رعایت نکات بهداشتی اقدام کردند و در پایان به مسیر مصلی نماز جمعه شهرستان ختم شد.

در پایان مراسم در نماز جمعه که مردم با رعایت پروتکلهای بهداشتی  تجمع کرده بودند قطع نامه پایانی مراسم یوم الله ۲۲ بهمن ماه قرائت گردید.

این مراسم در شهرهای مبارک آباد، افزر و دهستان هنگام برگزار شد.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان