کد خبر: ۱۵۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
فرمانده انتظامی فارس در گفتگو با شیرازه مطرح کرد:

مردم ثابت کردند هر جا نیاز است پشت سر رهبری ایستاده و مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنند

سردار حبیبی اظهار کرد:از طرفی نیز هر گاه دشمن تهدید کرده، مردم ایستادگی کردند و با حضور خود نشان دادند اگر جایی احتیاج باشد که حضور پیدا کنند پشت سر رهبری ایستاده و مقتدرانه مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنند.
 به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در حاشیه راهپیمایی مردم شیراز در گفتگو با شیرازه به مفهوم اقتدار اشاره کرد و گفت بنده اقتدار را آرامش و حضور و پشتوانه مردم میدانم

وی مهمترین ویژگی های مردم در برهه های حساس کشور را پاسخ و محکم و کوبنده آنان به دشمنان دانست و عنوان کرد: مردم ایران وقتی کسی تهدیدشان کند محکم پاسخش را می‌دهند. همانطور که در طول تاریخ هر جایی که این مردم را تهدید و تحریک کرده‌اند و خدای ناکرده اگر کسی قصد تحقیر مردم را داشته ،محکم ایستاده اند  و به هر اسم و گروهی که باشد با اتحاد و همدلی ایستادگی میکنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه اکنون شاهد یاوه گویی های برخی از استعمارگرانی هستیم  که دشمنی خود را نشان میدهند، افزود: این مردم فقط یک سپر نیاز دارند که محکم باشد تا هر زمانی که دشمن به سمتشان هجوم می‌آورد این سپر بتواند با نثار جان خود از آنان محافظت کند.

عالی ترین مقام انتظامی فارس ادامه داد: در شهرها  پلیس به عنوان این سپر جان خود را نثار می کند تا مردم در آرامش قرار گیرند و در مرزها نیز نیروهای مسلح ارتش و سپاه به عنوان سپر بزرگ و با اقتدار، با قدرت نظامی خود دهان تمام یاوه گویان را میبندد و این یعنی اقتدار.

وی در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شده که همچنان بعد از ۴۴ سال مردم ایران با عزت و اقتدار این مسیر را ادامه دهند؟ عنوان کرد: تمام دنیا فهمیده اند که ما رهبری داریم که تا ایشان حضور دارند، تمام توطئه‌های دشمن را خنثی میکنند.
حبیبی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری عزت و افتخار همه ما هستند، تصریح کرد:مردم هم بسیار خوب رهبری را پشتیبانی  میکنند،پس این انقلاب ماندنی و ماندگار است.    
 
فرمانده انتظامی فارس در پایان اظهار کرد:از طرفی نیز هر گاه دشمن تهدید کرده، مردم ایستادگی کردند و با حضور خود نشان دادند اگر جایی احتیاج باشد که حضور پیدا کنند پشت سر رهبری ایستاده و مقتدرانه مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان