کد خبر: ۱۵۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر فارس در گفتگو با شیرازه:

ملت به واسطه اعتقادی که به انقلاب دارند هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و پای انقلاب ایستاده‌اند

سردار بوعلی گفت: ملت به نظام علاقه دارند مسلمان هستند و برای این انقلاب خون داده اند و این دستاورد کمی نیست که بخواهیم به راحتی آن را از دست بدهیم یا از آن عبور کنیم، بنابراین ملت به واسطه انقلاب اسلامی و اعتقادی که به انقلاب دارند هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و پای انقلاب ایستاده‌اند.
ملت به واسطه اعتقادی که به انقلاب دارند هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و پای انقلاب ایستاده‌اندبه گزارش سرویس سیاسی شیرازه, سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در مراسم راهپیمایی مردم شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر، به خصوص روز پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: آنچه که در خصوص اقتدار ما می توانیم به زبان بیاوریم این است که در اصل یک کشور و یک ملت بتواند بر اساس باور و اعتقادی که دارد در هر عرصه و صحنه ای حرف خودش را بزند، از حق خودش دفاع کند و اگر هم مورد تهدید قرار گرفت، قدرت این را داشته باشد که در برابر این تهدید بایستد و در در صورت نیاز مقابله کند.

 وی افزود: وقتی شاخصه های اقتدار را مورد بررسی قرار می‌دهیم، می‌بینیم امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در بین همه نظام‌های حاکم دنیا، دارای یک سری ویژگی هایی است، یعنی هم توان این را دارد که حرف خود را در عرصه بین‌الملل بزند و قادر است به تهدیدات پاسخ دهد و هم اگر لازم باشد پاسخ خود را عملی کند که همه اینها ویژگی‌های اقتدار یک کشور است. 

 سردار بوعلی با بیان اینکه مهمترین شاخصه های اقتدار و قدرت، خود ملت هستند، اظهار کرد: هر حکومتی ملت را پشتیبان خود داشته باشد عملاً حکومت موفق و مقتدری است . 

 فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی اگر در همه عرصه‌ها توانسته حرف خود را بزند، به واسطه حمایت و پشتیبانی ملت از انقلاب است و در راس این ملت هم رهبر معظم انقلاب می‌باشند.یعنی مقام معظم رهبری است که به این اقتدار و قدرت انسجام می دهد، پس امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در وهله اول مدیون حضور مردم و در مرحله دوم هدایت این ملت توسط مقام معظم رهبری است. 

 وی در پاسخ به این سوال که مراسم امروز را چگونه ارزیابی کردید؟ گفت: ملت به نظام علاقه دارند مسلمان هستند و برای این انقلاب خون داده اند، صدها هزار جوان خونشان پای انقلاب ریخته شده صدها هزار نفر جانباز و صدها هزار نفر تیم شدند و این دستاورد کمی نیست که بخواهیم به راحتی آن را از دست بدهیم یا از آن عبور کنیم. بنابراین ملت به واسطه انقلاب اسلامی و اعتقادی که به انقلاب دارند هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و پای انقلاب ایستاده‌اند.

 بوعلی با تاکید بر اینکه این مردم الان هم در هر شرایطی پای انقلاب هستند،افزود: حتی در شرایط بیماری که اعلام شده به صورت خود رویی و به وسیله سایر وسایط نقلیه در راهپیمایی شرکت کنند نشان دادند که ملت همواره پای کار هستند و مطمئن هستیم که اگر امروز هم راهپیمایی اعلام می‌شد ملت مانند سال‌های قبل حتی پرشور شرکت می‌کردند. ا

نتهای پیام/س
نظرات بینندگان