کد خبر: ۱۵۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
مدیر کل بیمه سلامت فارس در گفتگو با شیرازه:

قطعی سامانه بیمه سلامت در فارس سراسری بوده است/ سهم بیمه محاسبه نشده عودت داده می شود

جعفرپور با اشاره به قطعی سامانه بیمه سلامت در روز گذشته و پرداخت آزاد هزینه ها توسط بیمه شدگان استان فارسی گفت: قطعی سامانه کشوری بوده و اکنون رفع شده بنابراین وجه اضافی و سهم بیمه در روز گذشته به دلیل اختلال سامانه، با ارائه مستندات قابل عودت به بیمه شوندگان است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، روز گذشته بیست و چهارم بهمن ماه "سامانه بیمه سلامت" در شیراز و استان فارس دچار اختلال شده و باعث پرداخت آزاد هزینه های درمان توسط بیمه شدگان شد.

علی محمد جعفرپور مدیرکل بیمه سلامت استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه در مورد قطعی سامانه بیمه سلامت که موجب گردید بیمه شدگان با مشکلات عدیده ایی موجه گردند گفت: بدلیل مشکل در سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت کل کشور دچار قطع بوده است که بلافاصله بعد از مطلع شدن کارشناسان سازمان پیام زیر با مضمون استفاده از نسخه های کاغذی به موسسات ارسال گردید لذا نباید هیچگونه هزینه اضافی از بیمه شدگان مطالبه گردد.    
                                                                                                                                                                                                                 
وی با بیان اینکه دلیل قطعی سرور در روز گذشته معلوم نیست گفت: خوشبختانه پس از تلاش های کارشناسان، سامانه خدمات الکترونیک بیمه سلامت از امروز صبح قابل دسترسی و اماده ارائه خدمات بوده و تاکنون گزارشی مبنی بر اختلال در سامانه ارسال نشده است.
 
 مدیرکل بیمه سلامت استان فارس در پاسخ به پرسش خبرنگار شیرازه مبنی بر بازگشت مابه تفاوت هزینه کرد بیمه شدگان در روز گذشته گفت: وجه اضافی و سهم بیمه در روز گذشته به دلیل اختلال سامانه، با ارائه مستندات قابل عودت به بیمه شوندگان است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان