کد خبر: ۱۵۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

فراخوان بزرگ بازیگری فیلم تاریخی سووشون در شیراز

نرگس آبیار برای انتخاب بازیگران سریال سووشون در شیراز تست بازیگری می‌گیرد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، نرگس آبیار که قصد دارد ساخت سریال جدیدش با عنوان «سووشون» را به زودی در شیراز آغاز کند، برای انتخاب تعدادی از بازیگران فیلمش تست بازیگری می‌گیرد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، علاقه‌مندان از سنین ۵ تا ۵۰ سال به هنر بازیگری برای حضور در این فیلم می‌توانند یک عکس بدون استفاده از هرنوع فیلتر و هر گونه آرایش با نور کافی، به صورت تمام رخ و همچنین مشخصات فردی خود را در قالب یک ویدئو ۱ دقیقه‌ای با نام و نام خانوادگی، سال تولد، قد، وزن و محل تولد به شماره روابط عمومی سریال سووشون به شماره ۰۹۳۷۲۹۱۹۴۸۴ در پیام رسان واتساپ ارسال کنند.

سووشون نخستین رمانِ نویسنده‌ی شهیر و نام‌آور ادبیات ایران سیمین دانشوراست که سال ۱۳۴۸ منتشر شد. داستان سووشون در شیراز و در سال‌های پایانی جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و فضای اجتماعی سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۲ را ترسیم می‌کند.

لازم به ذکر است نرگس آبیار علاوه بر فیلمسازی در حوزه‌ی ادبیات هم فعال است و جایزه‌ی بهترین فیلمنامه‌ی اقتباسی جشن حافظ را هم در کارنامه‌ی خود دارد و اقتباس او از رمان سیمین دانشور، می‌تواند از اتفاق‌های مهم و خبرساز امسال فضای هنری در ایران باشد و ۳۰ کتاب در حوزه رمان در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان