کد خبر: ۱۵۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

قبوض مصرفی مددجویان کمیته امداد استان فارس رایگان شد

مدیر کل امداد فارس گفت: تمامی قبوض آب، برق و گاز مددجویان کمیته امداد فارس بر اساس الگوی مصرف رایگان می شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد امام خمینی(ره) فارس یکی از اقدامات خوب و ارزنده دولت محترم سیزدهم را توجه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی دانست و گفت: در همین راستا مقرر شده است مددجویان عزیزی که الگوی مصرف را رعایت کنند از معافیت پرداخت بهای قبوض مصرفی خود بهره مند شوند.

وی در ادامه افزود: تاکنون تعداد 40118 اشتراک برق، 30064 اشتراک آب و 30900 اشتراک گاز مددجویان به صورت خوداظهاری در سامانه ثبت شده است که پس از تایید توسط مددکار به صورت محرمانه و در 2 نوبت به ادارات برق، آب و گاز ارسال می شود.

مدیر کل امداد فارس خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود با این اقدام علاوه بر کمک به مصرف بهینه این منابع، خانواده های تحت حمایت نیز با رعایت الگوی مصرف از پرداخت معاف شوند.

بذرافشان اضافه کرد: مددجویان کمیته امداد برای بهره مندی از این طرح، شماره اشتراک کنتور خود را در سامانه سها به نشانی soha.emdad.ir  و از طریق درگاه ثبت انشعابات ثبت می کنند.

شایان ذکر است مددجویانی شامل این طرح می شوند که الگوی مصرف را بر اساس داده های ادارات مربوطه، رعایت کنند. در حال حاضر 158 هزار و 544 خانوار تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان