کد خبر: ۱۵۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

هوای فارس تا آخر هفته پایدار و صاف است

روز یکشنبه اول اسفندماه آسمان استان فارس ابری و در برخی مناطق شمالی همراه با بارندگی و وزش باد و در مناطق مرکزی بارش پراکنده و ضعیف، مناطق جنوبی استان نیمه ابری بدون بارندگی و در مناطق سردسیر و ارتفاعات شمالی استان بارش برف را شاهد خواهیم بود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، یکشنبه اول اسفند، آسمان استان فارس ابری و در برخی مناطق شمالی همراه با بارندگی و وزش باد و در مناطق مرکزی  بارش پراکنده و ضعیف،  مناطق جنوبی استان نیمه ابری بدون بارندگی و در مناطق سردسیر و ارتفاعات شمالی استان بارش برف را شاهد خواهیم بود.

همچنین در دوشنبه دوم اسفند ماه  بتدریج کاهش ابر در مناطق شمال و درشرق استان وزش باد نسبتا شدید و از ساعت های اول شب  کاهش دما خواهیم داشت. پیش بینی میشود تا انتهای هفته شاهد هوای پایدار و بدون بارندگی خواهیم داشت.

کمینه و بیشنه دمای یکشنبه اول اسفند استان نیز به شرح زیر است:ایستگاه پاسارگاد با ۰ درجه کمترین دمای استان و لامرد با ۳۰ درجه بالای صفربیشترین دما را به خود اختصاص داد و در همین تاریخ  شیرازی ها در ساعات اولیه روز با۱۰ درجه بالای صفر کمترین و در ساعات گرم روز با ۲۲ درجه بالای صفرهوای گرمتری را تجربه میکنند.

انتهای پیام/ن/س

نظرات بینندگان