کد خبر: ۱۵۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
ایمان صادقی دروازبان فجرشیرازدرخشان ظاهر شد:

باخت میلیمتری نماینده شیراز مقابل صدرنشین

شیرین‌ترین سه امتیاز فصل استقلال در دیداری که نمایش دلپذیری را از خود به جای گذاشت و موقعیت های زیادی را نیز از دست داد، با یک برد شیرین اختلافش را با پرسپولیس افزایش داد.

به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، در آخرین دیدار هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر، استقلال موفق شد با ارائه نمایشی دیدنی بخصوص در نیمه اول، با یک پیروزی یک بر صفر دیگر ضمن حفظ صدر نشینی جدول، فاصله اش را با پرسپولیس به عدد 5 برساند و به قهرمانی نزدیک تر شود.

این دیدار با حملات پردامنه و پرتعداد استقلال آغاز شد. آبی ها در همان ابتدای بازی و دقیقه دوم می توانستند به گل برسند اما بی دقتی بهترین گلزن این تیم مانع از این امر شد. پاس خوب حسین زاده در موقعیتی ایده آل به کوین یامگا رسید اما این بازیکن قدر فرصت پیش آمده را ندانست و ضربه آرام او را ایمان صادقی(دروازه بان فجر) مهار کرد. پس از آن بود که حملات استقلالی ها به روی دروازه میهمان ادامه پیدا کرد و شوت حسین زاده با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

آمانوف که در این بازی خوب ظاهر شده بود، می توانست اولین گلش را به ثمر برساند اما شوت راه دور او را صادقی راهی کرنر کرد. پس از این حملات بود که فجر نیز خودی نشان داد.

در دقیقه 29 عزیزبک آمانوف می توانست یک گل دیدنی را به ثمر برساند. این بازیکن در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی فنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد که صادقی ستاره بی چون و چرای فجر در این بازی، با واکنشی فوق العاده توپ را راهی کرنر کرد. این بازیکن یک دقیقه بعد با حرکتی دیدنی از میان 3 مدافع فجرسپاسی عبور کرد و ضربه اش را نیز به سمت دروازه فجر زد که باز هم صادقی با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

استقلال روی کرنر به دست آمده می توانست به گل برسد. ارسال مهدی پور با ضربه سر ژستد همراه شد. در کشمکش میان بازیکنان برای تصاحب توپ، سلمانی صاحب توپ شد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در آخرین دقایق بازی در نیمه نخست باز هم آمانوف بود که به روی دروازه حریف خطرساز شد.

ارسال سلمانی با پاس پشت پا و دیدنی حسین زاده همراه شد که توپ به عزیزبک رسید و شوت این بازیکن ازبکی را مدافع فجر برگشت داد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دروازه بان فجر سپاسی در همان ابتدای نیمه دوم باز هم یک واکنش دیدنی را از خود نشان داد. شوت سرکش زبیر نیک نفس از پشت محوطه جریمه را سنگربان فجر با واکنشی به موقع دفع کرد و توپ به کرنر رفت. روی این کرنر بود که بالاخره حملات استقلال جواب داد.ارسال مهدی پور در دهانه دروازه به روزبه چشمی رسید که مدافعین فجر توپ او را دفع کردند. در حالیکه احمد رضا زنده روح درون محوطه جریمه خودی، صاحب توپ شده بود، به دنبال یار خالی بود تا به او پاس دهد که سلمانی روی پای او آمد و پس از تصاحب توپ، ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ با اشتباه صادقی در تشخیص مسیر توپ، وارد دروازه شد و بالاخره استقلال موفق به گلزنی گردید.

پس از این گل، بازی از آب و تاب افتاد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد. با این وجود هر دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای داشتند که در یکی از آنها زنده روح روی دفع توپ حسینی صاحب توپ شد که شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 83 یک بار دیگر ایمان صادقی بازیکنان استقلال را ناکام گذاشت. شوت راه دور زبیر نیک نفس را این سنگربان آماده با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد. لحظاتی بعد ارسال خدری درون محوطه جریمه به علیاری رسید که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

لحظات تلف شده بازی شاهد دو صحنه فوق العاده حساس بود. پرتاب اوت خدری درون محوطه جریمه به بازیکنان فجر رسید که آنها حتی موفق به عبور از حسینی نیز شدند اما زاویه برای علیاری تنگ شد و مدافعان استقلال با حضوری به موقع توپ را راهی کرنر کردند. در آخرین ثانیه های بازی مهدی مهدی پور با شوتی سنگین تیرک دروازه فجر را به لرزه درآورد و در نهایت بازی با همان تک گل سلمانی به سود استقلال به پایان رسید تا آبی ها با رسیدن به امتیاز 47، موفق شوند اختلاف را با پرسپولیس افزایش دهند.

گفتنی است: این رقابت که روز گذشته 4 اسفند ماه در ورزشگاه آزادی تهران و بدون تماشاگر برگزار شد، از سری مسابقات هفته نوزدهم، بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر بود.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان