کد خبر: ۱۵۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس خبر داد:

توزیع هزار و ۱۰۰ تبلت ویژه دانش‌‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در فارس

بذرافشان از آغاز جشن احسان و نیکوکاری از 12 اسفندماه در سراسر استان خبر داد و افزود امسال در سه روز این جشن برگزار می‌شود؛ ۱۲ اسفند در پایگاه‌های اصلی و میادین شهر، جمعه 13 اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه و در روز شنبه ۱۴ اسفند ماه در تمام مدارس استان با عنوان زنگ احسان و نیکوکاری برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس صبح امروز در نشست روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته بیش از ۲۸ میلیارد تومان از طریق مدارس جمع‌آوری شده است که جای تقدیر دارد و امیدواریم امسال نیز با توجه به شرایط اقتصادی شاهد همکاری بیشتری در راستای رفع نیازهای ‌دانش‌آموزان محروم باشیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن می‌فرماید:«هرکس در هر جایگاهی کار نیکویی انجام دهد، نزد ما محفوظ است و ما اجری را ضایع نمی‌کنیم»، گفت: بسیاری هستند که در این شرایط اقتصادی و تنگناهای موجود با سیلی صورت خود را سرخ می‌کنند که اگر بتوانیم در کنار هم باشیم و دست یکدیگر را بگیریم، قطعا از این گذرگاه سخت نیز عبور خواهیم کرد.

بذرافشان با تاکید بر اینکه پرداخت صدقات از طریق کد کیو آر (QR) و الکترونیکی به راحتی و در کمتر از یک دقیقه میسر است، گفت: ما در راستای تحول‌گرایی و تحول‌انگیزی ما کمک مردم به نیازمندان را در بستر الکترونیکی قرار داده‌ایم و پرداخت صدقات در هر زمان و مکانی از طریق کد کیو آر به راحتی امکان پذیر است.

به گفته بذرافشان در استان فارس بیش از 45 هزار دانش‌آموز نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از مسوولان آموزش و پرورش خواست تا تبلیغات جشن نیکوکاری را در شبکه شاد نیز اجرا کنند و بر توسعه مراکز نیکوکاری در تمام ادارات آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: درآمد هر مرکز برای دانش‌آموزان و ایتام همان منطقه و ناحیه آموزشی هزینه خواهد شد.

وی در ادامه از تهیه یک هزار و 100 تبلت ویژه دانش‌‌آموزان تحت پوشش این نهاد خبر داد و افزود: در راستای کمک به مسائل آموزشی دانش‌آموزان و در تداوم طرح تهیه و توزیع تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند، این تعداد تبلت دریافت شده که در حال توزیع آن هستیم. زنگ احسان و نیکوکاری روز شنبه ۱۴ اسفند ماه در تمام مدارس استان فارس نواخته می‌شود.

نشست روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد و هماهنگی‌های لازم در خصوص برگزاری روز احسان و نیکوکاری در این جلسه انجام شد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان