کد خبر: ۱۵۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

دو خط تولید محصولات لبنی در شیراز به بهره برداری رسید

دو خط تولید کارخانه تولید محصولات لبنی شیراز با حضور استاندار فارس، رئیس سازمان صمت استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در آیین افتتاح کارخانه تولید محصولات لبنی رامک شیراز در رابطه با بهره‌برداری از دو خط تولیدی این مجموعه، گفت: با اجرایی شدن طرح توسعه و بهره‌برداری از دو خط تولیدی جدید این کارخانه در زمینه تولید و بسته‌بندی شیر فراپاستوریزه و محصولات پودری شیر خشک و پودر آب پنیر نیاز مصرفی بخشی از بازار استان و کشور تامین می‌شود.

وی در رابطه با میزان سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی این طرح توسعه، می‌گوید: این طرح توسعه‌ای با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال راه اندازی شد و  زمینه اشتغالزایی ۲۰۰ نفر را فراهم کرد. همچنین میزان اشتغالزایی این کارخانه به ۲۸۰۰ نفر افزایش پیدا کرد.

رئیس سازمان صمت فارس در رابطه با افزایش ظرفیت تولید در این کارخانه، گفت: اجرایی شدن گام به گام طرح‌های توسعه واحد تولیدی رامک شیراز منجر به اشتغالزایی در این منطقه محروم و افراد بومی خواهد شد که لازم است موانع موجود این کارخانه جهت افزایش ظرفیت تولید و رونق اقتصادی در استان فارس برداشته شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان