کد خبر: ۱۵۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
مدیرکل کمیته امداد استان فارس:

بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به اقشار آسیب پذیر فارس پرداخت شد

بذرافشان گفت: از سال ۹۵ و زمان تاسیس صندوق امداد ولایت تاکنون بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه در سرفصل‌های مختلف از محل اعتبارات این صندوق به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و خانواده های نیازمند غیر تحت پوشش در استان فارس پرداخت شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس روز پنجشنبه در همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض الحسنه با عنوان قرض نیکو که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس کمیته امداد کشور برگزار شد  با اشاره به اینکه وام های قرض الحسنه این صندوق در راستای بانکداری اسلامی ارائه می شود و تا سقف ۱۰ میلیون تومان کارمزد صفر درصد دارد، افزود: امروز در خدمت خیرینی هستیم که بیش از ۱۳ میلیارد تومان در حوزه قرض الحسنه، سپرده گذاری کردند و پیش بینی می شود در سال آینده این رقم رشد ۱۰۰ درصدی داشته باشد.

وی ادامه داد: در این مراسم به نیابت از ۲۵۸ سپرده گذار ویژه که در حوزه فرهنگ قرض الحسنه کمک کردند، از افراد فعال حوزه سپرده گذاری تجلیل می شود.

بذرافشان بیشترین سهم از افتتاح سپرده را در حوزه مسکن برشمرد و افزود: روز شنبه چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۰ و با حضور رییس جمهور واحدهای مسکونی محرومین و خانواده های ایتام استان فارس همزمان با سایر استان‌ها به بهره برداری می رسد.

مدیر کل کمیته امداد فارس در پایان به جشن نیکوکاری و نحوه برگزاری این مراسم در استان اشاره کرد و گفت: امسال مراسم جشن نیکوکاری در بیش از ۴ هزار پایگاه ثابت، سیار، مراکز نیکوکاری و پایگاه های مدارس استان برگزار می شود

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان