کد خبر: ۱۵۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر فارس:

نگاه شورا به مجموعه سپاه یک نگاه هم افزا باشد

سردار بوعلیگفت: درخواست من از شورای شهر این است که نگاه به مجموعه سپاه یک نگاه هم افزا باشد تا ظرفیت سپاه به کمک مجموعه شهر بیاید.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس بعدازظهر امروز در صحن علنی شورای شهر شیراز با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت شهدای استان فارس اظهارداشت: هر چه زمان پیش می‌رود به وعده‌هایی که امام راحل و رهبری دادند، بیشتر پی می‌بریم  و آثار تدابیر امام راحل و رهبری و قطره قطره خون شهدا را نیز می‌بینیم.  

وی با بیان اینکه آنچه در طول دوران انقلاب اسلامی رخ داد بخش عمده‌ای برخلاف برآورد دنیای کفر بود، گفت: ما امروز به واسطه باور و اعتقادی که همه دوستداران انقلاب اسلامی داشتند، امروز به مرحله‌ای رسیدیم که خلاف انتظار دنیا بوده است.  

فرمانده سپاه فجر فارس  با بیان اینکه اعتقاد و باور فراتر از امکانات مادی اثرگذار است، افزود: هر چه تجهیزات لازم و کافی باشد باید با باور قلبی همراه باشد تا تاثیرگذاری خود را نشان دهد.  

سردار بوعلی با بیان اینکه امروز ارتش‌های کلاسیک چه از جهت کثرت تجهیزات و کثرت نفرات مقابل کسانی که با باور خود مقاومت می‌کنند، عاجز ماندند بیان کرد: این امر در منطقه خاورمیانه بیشتر ملموس است.  

وی با بیان اینکه شهدای ما در دوران دفاع مقدس با عنوان یک الگو این روحیه را به دنیا صادر کردند، تصریح کرد: پاسداری یک فرهنگ است که ریشه در قیام عاشورا دارد و یکی از دلایل نامگذاری این روز این است که همه حرکت و جهت‌گیری در مسیر امام حسین(ع) باشد.  

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: اگر سپاه با عنوان یک ساختار قوی و مقتدر قادر است از تمامیت ارضی این کشور به صورت قاطع دفاع کند و فراتر از جغرافیای خودش اعمال قدرت کند، براساس همان باور و اعتقاد است.  

سردار بوعلی با بیان اینکه امروز تنها بخشی از توانمندی‌های خود را نشان دادیم که همین بخش نیز دشمن را به تحیر و عجز درآورده است، افزود: سپاه پاسداران ظرفیت‌ها و دستاوردهای خیلی بیشتری از آنچه نشان می‌دهد، دارد. امروز دشمن نه تنها اذعان به اقتدار نیروهای مسلح می‌کنند بلکه جرات ندارند که بخواهند اقدام عملی کنند یا ضربه بزنند.  

وی با بیان اینکه درخواستم از شورای شهر این است که نگاه به مجموعه سپاه یک نگاه هم افزا باشد تا ظرفیت سپاه به کمک مجموعه شهر بیاید، بیان کرد: می‌توان از امکانات سپاه برای کمک به شهرداری و شورای شهر استفاده شود که در قالب تفاهم‌نامه‌هایی با شهرداری می‌توان این همکاری را گسترش داد.  

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در ۳۱ نقطه شهر به نوعی کمک به مدیریت شهری است تا گره از مشکلات مردم باز شود، گفت: در این راستا شورای شهر نیز مطالبه کند و شهردار شیراز حضور فعال‌تری داشته باشند تا مردم حس کنند که تغییر در مدیریت شهر رخ داده است.  



انتهای پیام/س
نظرات بینندگان