کد خبر: ۱۵۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

برنامه کاری مراکز واکسیناسیون کرونا روز چهارشنبه ۱۸ اسفند در شیراز

آخرین برنامه کاری مراکز واکسیناسیون کروناویروس شیراز، مربوط به روز چهارشنبه، هجدهم اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد.
به گزارش سرویس سلامت شیرازه،بر اساس اعلام کمیته واکسیناسیون علیه کروناویروس در دانشگاه، نام، نشانی و ساعات فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا در شیراز، روز چهارشنبه، هجدهم اسفند ۱۴۰۰ بر اساس  شرایط زیر  است.

در راستای تحقق شعار «هر محله_یک پایگاه واکسیناسیون» مردم شهر شیراز می توانند برای دریافت واکسن به مراکز خدمات جامع سلامت زیر و یا پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون بر اساس جداول سه گانه مراجعه کنند.

افرادی که بالای ۱۸ سال که در نوبت اول و دوم خود واکسن «سینوفارم، برکت یا بهارات» دریافت کرده اند و ۳ ماه از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته است، می توانند نوبت سوم واکسن «سینوفارم، برکت یا بهارات» را دریافت کنند.

افرادی که بالای ۱۸ سال که در نوبت اول و دوم خود واکسن «پاستوکووک» دریافت کرده اند و ۲۸ روز از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته است، می توانند نوبت سوم واکسن «پاستوکووک پلاس» را دریافت کنند.

افرادی که بالای ۱۸ سال که در نوبت اول و دوم خود واکسن «اسپوتنیک» دریافت کرده اند و ۳ ماه از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته است، می توانند نوبت سوم واکسن «اسپایکوژن یا آسترازنکا» را دریافت کنند.

افرادی که بالای ۱۸ سال که در نوبت اول و دوم خود واکسن «آسترازنکا» دریافت کرده اند و ۳ ماه از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته است، می توانند نوبت سوم واکسن « آسترازنکا، اسپوتنیک لایت یا اسپایکوژن » را دریافت کنند.

توجه: همراه داشتن کارت ملی و کارت واکسن الزامی است.

برای دریافت نشانی مراکز و آخرین اطلاعات مربوط به واکسیناسیون در استان فارس و تغییرات احتمالی برنامه واکسیناسیون به پایگاه اینترنتی covidvaccine.sums.ac.ir مراجعه یا اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
نظرات بینندگان