کد خبر: ۱۵۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۷ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر:

مطالبه‌گری عالمانه رسالت مهم جریان ارزشی است/ تحقق محله‌ی اسلامی هدف مهم فعالان اجتماعی بسیج است

سردار بوعلی گفت: بسیج در حوزه‌ی کاهش آسیب‌های اجتماعی هر جا که نیاز باشد به کمک دستگاه‌های متولی خواهد آمد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار یداله بوعلی در دیدار با شرکت‌کنندگان در دوره‌ی تربیت کنشگر اجتماعی با بیان این‌که مطالبه‌گری عالمانه، رسالت مهم فعالان اجتماعی است، گفت: جریان ارزشی بر اساس آموزه‌ها و فرهنگ دینی نسبت به مسائل و معضلات جامعه بی‌تفاوت نیست.

وی افزود: بسیج با توجه به ظرفیت‌های تخصصی موجود و ارتباط با بدنه‌ی مردم می‌تواند در زمینه‌ی حل معضلات جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش فعالی ایفا کند.

بنابه گفته فرمانده سپاه فجر، بسیج در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی هر جا که نیاز باشد به کمک دستگاه‌های متولی خواهد آمد و در کنار آن موضوع مطالبه‌گری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را نیز پیگیری می‌کند.

وی با بیان این‌که مقابله با معضل اعتیاد در استان فارس و به‌خصوص کلانشهر شیراز یکی از کار ویژه‌های مهم سپاه فجر در حوزه مسائل اجتماعی است، گفت: در سال پیش‌رو یک مرکز تربیتی در حوزه مقابله با معضل اعتیاد با هم‌کاری سپاه فجر، استانداری فارس و سایر نهادهای مسئول راه‌اندازی خواهد شد.

سردار بوعلی با بیان اين‌که برگزاری اين دوره، آغاز یک حرکت منسجم اجتماعی در سطح استان فارس است، خاطرنشان کرد: تشکیل گروه‌های احرار و اجرای طرح چهارشنبه‌های طلایی، نمونه‌هایی از طرح‌های اجتماعی موفق و تاثیرگذار در استان فارس هستند.

گفتنی است، اولین دوره "تربیت کنشگر اجتماعی تراز انقلاب اسلامی" مزین به نام شهید قاسم سجادیان، با محوریت معاونت اجتماعی سپاه فجر در مدت دو روز در سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام برگزار شد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان