کد خبر: ۱۵۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:

۲۵۰ زائر شمال غرب شیراز به اردوی راهیان نور اعزام شدند

عباس بنایی خیرآبادی گفت:۲۵۰ نفر از مردم شمال غرب شیراز توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز برای بازدید از یادمانهای هشت سال دفاع مقدس، به اردوی راهیان نور، اعزام شدند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، صبح امروز شنبه ۲۱ اسفند ماه ،  ۲۵۰ نفر از مردم شمال غرب شیراز توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز برای  بازدید از یادمانهای هشت سال دفاع مقدس، به اردوی راهیان نور، اعزام شدند.

عباس بنایی خیر آبادی فرمانده سپاه ناحیه محمد. رسول الله (ص) شیراز ، در جمع خبرنگاران در حاشیه این اعزام، اظهار داشت:  بعد از گذشت دو سال از تعطیلی اردوهای راهیان نور، مجدد این برنامه معنوی به صورت محدود و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی، راه اندازی شده است. 

بنایی تصریح کرد: این کاروان ۲۵۰ نفری  در قالب ۶ اتوبوس متشکل از آقایان و بانوان بسیجی توسط پایگاه های بسیج شمال غرب شیراز اعزام شدند .

بنابه گفته این مقام نظامی، این سفر معنوی با حضور راویان دفاع مقدس به مدت سه روز از یادمان های دفاع مقدس دیدن می نمایند و اسکان این زائران در مکانی مجهز در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز سپاه فجر انجام می گیرد . 

وی با اشاره به رعایت دستورالعملهای بهداشتی در حین اردو، تأکید داشت: از الزامات شرکت در این برنامه تزریق سه دوز واکسن کرونا توسط شرکت کنندگان در این اردو می باشد.    

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت:  امنیت سفر از موارد مهمی است که پیش از سفر پیش بینی شده است و با حضور نیروهای امنیتی تامین امنیت سفر انجام می گیرد .


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، راهیان نور
نظرات بینندگان