کد خبر: ۱۵۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

اعلام ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته مهدویت در حرم شاهچراغ (ع)

ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته مهدویت در آستان مقدس احمدی و محمدی از امروز تا ۲۶ اسفندماه برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، ماه شعبان ماه سرور و نور است و به همین مناسبت نیز آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده که از امشب شروع شده و تا ۲۶ اسفندماه ادامه دارد.

همچنین علاوه بر ویژه برنامه‌های مختلف آذین بندی حرم مطهر نیز به مناسبت این ایام با پرچم‌های رنگی اجرا و صحن و سرای حرم مطهر جلوه سرور اعیاد شعبان است.

همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان بر این اساس امشب یکشنبه ۲۲ اسفندماه همراه با نماز مغرب و عشاء مراسم جشنی با سخنرانی استاد علی اکبر رائفی پور و شعر خوانی سید حمیدرضا برقعی در حرم مطهر برگزار می‌ضود.

فرداشب دوشنبه نیز در این آستان مقدس همراه با نماز مغرب و عشاء حجت‌الاسلام والمسلیمن فرحزاد به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

همچنین ویژه برنامه‌هایی برای روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در حرم مطهر احمدی و محمدی تدارک دیده شده که برای روز سه شنبه ۲۴ اسفند مناجات شعبانیه با نوای حاج مهدی منصوری، چهارشنبه شب ۲۵ اسفندماه شب شعر مهدوی با حضور شاعران استانی و کشوری و در روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه همراه با نماز مغرب و عشاء مراسم جشنی با سخنرانی حجت‌اسلام والمسلیمن حدائق و مدیحه سرایی حاج خلیل نگهبان در شبستان حرم مطهر برگزار می‌شود.

تمامی برنامه‌های حرم مطهر با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان