کد خبر: ۱۵۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خبر داد:

١٢ دستگاه اتوبوس گردشگری به مسافران نوروزی خدمات می دهند

شه دوست شیرازی از خدمات دهی ١٢ دستگاه اتوبوس گردشگری در قالب تورگردشگری از کمپ های نوروزی و اماکن گردشگری و زیارتی و استقرار تاکسی های گردشگری در ٧ نقطه شهر خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، هادی شه دوست شیرازی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از خدمات دهی ١٢ دستگاه اتوبوس گردشگری در قالب تورگردشگری از کمپ های نوروزی و اماکن گردشگری و زیارتی و استقرار تاکسی های گردشگری در ٧ نقطه شهر خبر داد.

وی با بیان اینکه برنامه های نوروزی معاونت حمل و نقل و ترافیک در ٨ بخش حمل و نقل مسافر، خدمات مراکز معاینه فنی و ایستگاه های سوخت سی ان جی، ایمن سازی معابر، پارکینگ های عمومی، محدودیت های ترافیکی، مدیریت کنترل ترافیک،اموزش و ترویج فرهنگ ترافیک و نظارت پیش بینی و هماهنگی های لازم در این بخش ها برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است، اظهار داشت : ۶ دستگاه اتوبوس گردشکری از مسیر پایانه شهید دستغیب، میدان شهدا ، مجموعه زندیه،بوستان آزادی، باغ ارم، دروازه قرآن،حافظیه، سعدیه و بالعکس به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

شه دوست شیرازی افزود : ۶ دستگاه اتوبوس در قالب تور گردشگری از کمپ های نوروزی زیبا شهر و باغ جنت در دو نوبت صبح و عصر به مسافران مستقر در این کمپ ها خدمات خواهند داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه حرکت اتوبوس ها در نوبت صبح از ساعت ٩ و عصر  از ساعت ١۵:٣٠ انجام می شود، به استقرار تاکسی های گردشگری  در ٧ نقطه شیراز اشاره و تصریح کرد :باغ عفیف آباد، باغ ارم، حافظیه، سعدیه، بازاروکیل ، پشت ارگ کریم خان، حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، هفت نقطه ای است که تاکسی ها مستقر خواهند شد.

شه دوست شیرازی آماده سازی ۶ پایانه مسافربری برون شهری شیراز را از دیگر اقدامات این حوزه در بخش حمل و نقل مسافر عنوان و تصریح کرد : پایانه های علی بن حمزه (ع)، شهید کاراندیش، مدرس و امیرکبیر،شهیدطبایی و قصردشت با تلاش همکاران ما در سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر اماده سازی شده و متفاوت از سال های گذشته پذیرای مسافران در نوروز ١۴٠١ خواهند بود.

 انتهای پیام/س
نظرات بینندگان