کد خبر: ۱۵۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

درخشش خبرنگاران استان فارسی در جشنواره ملی رسانه ای ابوذر

در آیین پایانی هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر، خبرنگاران برگزیده این جشنواره معرفی شدند که از میان آنها سه نفر از استان فارس شایسته تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، آیین پایانی هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر و تجلیل از برترین های کانون های بسیج رسانه کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جانشین بسیج مستضعفین، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، رئیس بسیج رسانه فارس و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در تالار شهید مدرس وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این آیین، خبرنگاران برگزیده جشنواره معرفی شدند که از میان آنها سه نفر از استان فارس شایسته تقدیر شناخته شدند.


راضیه نجار، سردبیر خبرگزاری فارس در استان فارس در بخش مصاحبه، سعیدرضا امیرابادی، خبرنگار روزنامه شیراز نوین در بخش تیتر و علی فتحی‌فرد، خبرنگار خبرگزاری فارس  در بخش خبر موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر شدند.

لازم به ذکر است بسیج رسانه استان فارس نیز به عنوان موفق ترین رده بسیج رسانه کشوروکانون بسیج رسانه  مرودشت به عنوان کانون برتر   معرفی گردیدند.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر بزرگترین رویداد رسانه ای کشور می باشد که در دومرحله استانی و کشوری برگزار می شود بدین ترتیب که آثار برگزیده استانی پس از داوری به مرحله کشوری راه یافته و برگزیدگان پس از داوری معرفی ودر مراسم اختتامیه از آنها تجلیل می گردد.

 انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان