کد خبر: ۱۵۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خبر داد:

پنج نوجوان حین ساخت ترقه به شدت مصدوم شدند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از سوختگی و جراحت شدید پنج نوجوان و جوان ۱۵ تا ۲۲ ساله حین ساخت مواد محترقه در باغی واقع در شهرک انجیره خبر داد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه ،محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از سوختگی و جراحت شدید پنج نوجوان و جوان ۱۵ تا ۲۲ ساله حین ساخت مواد محترقه در باغی واقع در شهرک انجیره خبر داد.

وی در آخرین شب چهارشنبه پایان سال ۱۴۰۰ در پی وقوع این حادثه اظهار داشت: پنج نوجوان و جوان ۱۵ تا ۲۲ ساله حین ساخت مواد محترقه در باغی واقع در شهرک انجیره دچار سوختگی و جراحت شدید شدند.

قانع افزود: به دنبال تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار از داخل یک باغ، آتش نشانان و نجاتگران به محل حادثه در شهرک انجیره اعزام شدند که مشخص شد پنج نوجوان و جوان ۱۵ تا ۲۲ ساله حین ساخت ترقه برای چهارشنبه سوری، به دلیل انفجار مواد محترقه دچار سوختگی و آسیب شدید شده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن سازی محیط حادثه این افراد را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

 قانع اضافه کرد: آتش سوزی درخت در حیاط منزل مسکونی در رکن آباد بر اثر برافروختن آتش نیز از دیگر حوادث شب چهارشنبه پایان سال بوده که منجر به آتش سوزی حیاط منزل گردید و با سرعت عمل تیم اطفایی از سرایت به فضای داخلی منزل و مصدومیت افراد جلوگیری به عمل آمد. 

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان