کد خبر: ۱۵۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

بهرمندی مردم به صورت رایگان از حریم رودخانه‌های سپیدان

رییس کل دادگستری فارس گفت:حریم رودخانه‌ها و منابع ملی متعلق به عموم مردم است و کسی حق ندارد برای استفاده از آن ها، حق ورودی تعیین کند.
به گزارش سرویس اجتماعی  شیرازه،حجت الاسلام کاظم موسوی رییس کل دادگستری فارس در حاشیه تخریب و آزادسازی بخشی از سواحل رودخانه‌های سپیدان گفت: حریم رودخانه‌ها  و منابع ملی  متعلق به عموم مردم است و کسی حق ندارد برای استفاده از آن ها، حق ورودی تعیین کند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: در این مرحله از آزاد سازی حریم رودخانه ها، ۵۰ هکتار از مستحدثات ایجاد شده توسط افراد حقیقی و حقوقی در حاشیه رودخانه‌های شش پیر و چله گاه آزاد سازی شد.

وی اظهارداشت: علاوه بر مجتمع‌های تفریحی شخصی و حقیقی، مجتمع‌های تفریحی سازمان‌های دولتی از جمله سازمان آب منطقه ای، هلال احمر و علوم پزشکی هم با اقدام خود دستگاه‌ها تخریب و حریم آزادسازی شد.

رییس کل دادگستری فارس، به دستگاه ها‌ی دولتی و مالکان حقیقی که قبلا نسبت به تخریب اخطار داده شده، هنوز اقدام نکرده اند، هشدار داد و افزود: اگر تا روز‌های باقیمانده تا پایان سال اقدام به آزاد سازی نکنند، دستگاه قضایی خود وارد عمل می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تاکید کرد: با افرادی که حقوق مردم را نادیده می‌گیرند و حتی در آینده به زمین های ملی تعرض کنند، حتی اگر مدیر باشند و بازنشسته هم شده باشند هیچ اغماضی صورت نمی‌گیرد و سراغ آن‌ها هم خواهیم رفت.


انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، سپیدان
نظرات بینندگان