کد خبر: ۱۵۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

هم قبیله ای ها دست به دست دادند تا در برابر سیلاب ناآگاهی مجازی و فضایی بایستند

معاون فرهنگی و اجتماعی ستاد کل نیروهای مسلح پیامی به مناسبت طرح قبیله کتابخوان ها استان فارس پیامی صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: سنگر گرفته‌اید در پناه کتاب، سلاح خود را انتخاب کرده‌اید، کتاب! دشمن در لباس اطلاعات گستردة پراکنده با کمک فضای مجازی عقل و اندیشه دوستان ما را هدف گرفته است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، مجید بذرافکن معاون فرهنگی و اجتماعی ستاد کل نیروهای مسلح پیامی به مناسبت طرح قبیله کتابخوان ها استان فارس پیامی صادر کرد.

گفتنی است، طرح "قبیله کتابخوان ها" از سال گذشته توسط معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس بنبان گذاری شده که هدف آن ترویج فرهنگ حسنه کتاب خوانی است که با عملکرد خود در سطح ملی درخشیده است.

این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدا بر مولای شهیدان، سیدالشهداء
سلام خدا بر امید مستضعفان جهان
نور و رحمت بی‌پایان به روح بلند خمینی کبیر
عزت و عافیت خدا به امیر قافله عشق و آگاهی امام خامنه ای
سلام بر قبیله کتابخوان‌های فارس
سال نوی همه بچه‌های قبیله کتابخوانها مبارک، زرنگ‌هایی که مهربانانه کنار هم برای پاک کردن نادانی و جهل از شهر و خانه‌شان کنار هم گرد آمده‌اند. قبیله‌ای که پشت به پشت و دست در دست هم داده‌اند، تا در برابر سیلاب ناآگاهی مجازی و فضایی بایستند.

سنگر گرفته‌اید در پناه کتاب، سلاح خود را انتخاب کرده‌اید، کتاب! دشمن در لباس اطلاعات گستردة پراکنده با کمک فضای مجازی عقل و اندیشه دوستان ما را هدف گرفته است. چه خوب که شما دوستانه و صمیمانه به میدان جنگ با پلیدی و پلشتی آمده‌اید. همشهری‌ها و هم‌وطنان خود را دریابید، یارگیری کنید و قبیله خود را بزرگ و بزرگ‌تر کنید و قبایل هم‌جبهه خود را پیدا کنید و هر چه بیشتر و بیشتر آزادی و رهایی بدهید، آزادی از تاریکی و گمگشتگی.

یکسالگی‌تان، پر از نور صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، میلادش بر شما مبارک و پرنور و سرور
ارادتمند و ملتمس دعا
عضوی از قبیله کتابخوانها
مجید بذرافکن

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان