کد خبر: ۱۵۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر:

آزادی ۱۸۱ زندانی جرائم غیرعمد در قالب طرح نذر رهایی

سردار بوعلی بیان کرد: در هشتمین مرحله از طرح نذر رهایی ۱۰۰۰ بسته معیشتی از طرف سپاه فجر به خانواده های زندانیان نیازمند استان فارس اهدا می شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در آئین هشتمین مرحله طرح نذر رهایی با تجلیل از نقش آفرینی تاثیرگذار خیرین و بسیجیان در طرح نذر رهایی، گفت: در آستانه سال نو و در هشتمین مرحله طرح نذر رهایی ۱۸۱ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد می شوند.

وی با بیان اینکه طرح نذر رهایی یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی و یکی از اقدامات درخشان استان فارس در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: در قالب طرح نذر رهایی علاوه بر اینکه ۱۴۹۳ نفر زندانی جرائم غیر عمد از زندان های استان فارس آزاد شده اند، ۵ هزار بسته معیشتی و ۵۲۰ عدد کارت هدیه نیز به خانواده های زندانیان نیازمند اهدا شده است.

وی ادامه داد: با تلاش خواهران بسیجی و مشارکت فعال خیرین در استان فارس زنان زندانی جرائم غیر عمد با بدهی کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان از زندان آزاد شده اند.

فرمانده سپاه فجر با تجلیل از همه نهادها و خیرین فعال در طرح نذر رهایی، گفت: در هشتمین مرحله از طرح نذر رهایی ۱۰۰۰ بسته معیشتی از طرف سپاه فجر به خانواده های زندانیان نیازمند استان فارس اهدا می شود.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، بسیجیان
نظرات بینندگان