کد خبر: ۱۵۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

اعزام ۳۲ هزار استان فارسی به مناطق عملیاتی جنوب

سید امید حسینی گفت: اعزام ۳۲ هزار نفر از خواهران و برادران بعد از ۲ سال به مناطق عملیاتی جنوب با استقبال خوب مردم ولایتمدار استان فارس همراه بود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه،سید امید حسینی مسئول اردوی راهیان نور سپاه فجر استان فارس در گفت گو با خبرنگار این رسانه‌گفت: پایبندی مردم فهیم و ولایتمدار استان فارس به آرمانهای امام  شهدا و رهبری به لطف پروردگار وخون مطهر شهدا در استقبال از اعزام به مناطق عملیاتی جنوب از جمله شلمچه، هویزه ،طلاییه ،اروند رود، حسن باقری، فکه، فتح المبین ،القمه و معراج شهدا یک سال پر مشغله ای را پشت سر گذاشتیم .


حسینی از اعزام بیش از ۳۲هزار نفر به مناطق خبرداد و افزود: افتتاحیه اعزام های استان فارس با ۱۵ گروه دانش‌آموزی از ۱۷ اسفند آغاز تا ۲۳ اسفند اختتامیه آن انجام گرفت تمامی شهرستان های استان از جمله شیراز لامرد ،لارستان ،گراش، مرودشت، زرقان ،کازرون ،خنج، قیر و کارزین، پاسارگاد، سپیدان ،جهرم، بیضا، استهبان ،نیریز، داراب، خرمبید، سرچهان ، ارسنجان و نوراباد اقلید در اعزام استقبال فوق‌العاده‌ای را داشتند.


مسئول اردوی راهیان نور و گردشگری سپاه فجر بیان کرد:جهت استفاده خوب از برنامه‌های پیش‌بینی شده در طول مسیر برنامه های فرهنگی و برگزاری نماز جماعت توسط خادمین شهدا و طلاب در نظر گرفته شده و دریادمان های دفاع مقدس توسط راویان دفاع مقدس اتفاقات و واقعیات جنگ به گروه های اعزامی روایت می‌شد.

حسینی گفت:بنا داریم تا قبل از ماه مبارک رمضان اردوهای سه و چهار روزه را سازماندهی و اعزام ها را ادامه دهیم  همچنین بیش از ۳۲ هزار نفری که تا به امروز  اعزام داشتیم ۱۸۳۸۸ نفر را خواهران و۱۲۶۴۸ نفر را برادران تشکیل میدادند.


وی در پایان تصریح کرد: از مردم شریف استان به خاطر استقبال خوب شان سپاسگزاریم و اگر تاکنون نتوانستیم به علت کمبود امکانات تمامی علاقه‌مندان را اعزام کنید عذرخواهی نموده و ان‌شاءالله در آینده نزدیک برنامه‌های دیگری را در دستور کار خواهیم داشت.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، راهیان نور
نظرات بینندگان