کد خبر: ۱۵۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۱

اسکان بیش از۲۹۱ هزار نفرروز درمدارس فارس

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: تاصبح روز دوم فروردین افزون بر ۲۹۱ هزار نفر روز مهمان نوروزی در مدارس و دیگر اماکن متعلق به این اداره در استان پذیرش و اسکان داده شده‌اند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس سه‌شنبه دوم فروردین در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان نواحی چهارگانه شهر شیراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه اسکان در سال قبل از شیوع کرونا اندکی کاهش داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه با این وجود همه ظرفیت کلاس‌های درس پیش بینی شده درشهر شیراز شب گذشته تکمیل شد، پیش بینی کرد با توجه به وضعیت جوی مناسب استان فارس نسبت به سایر نقاط کشور در ادامه با ورود مسافران زیادی به استان مواجه باشیم.

عسکری در این بازدید بر نظارت بر عملکرد ستادهای اسکان ومدارس تاکید کرد و از مسئولان اسکان خواست تا با بررسی وضعیت چند روز گذشته اسکان مهمانان، درخصوص رفع نقص‌های احتمالی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس همچنین تاکید کرد: تمام کلاس‌ها ومکان‌ها که امسال مورد استفاده زائران قرار می‌گیرد از نظر تمیز بودن و رعایت مسائل بهداشتی کنترل شده باشد.

رئیس ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس همچنین بیان کرد: سالن‌های ورزشی متعلق به آموزش و پرورش نیز در صورت لزوم آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.

عسکری همچنین در خصوص آخرین آمار اسکان نیز گفت: تا صبح روز سه شنبه دوم فروردین یکصدهزار سیصد وشصت و هفت تن در قالب 23 هزار و هشتصد و نود وهفت خانواده ودر مجموع 291 هزار و شصت و چهار نفرروز درمدارس واماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان