کد خبر: ۱۵۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
فرمانده سپاه فجر فارس:

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون حماسه آفرینی شهدا است/ پیگیری امور خانواده های شهدا رسالت اصلی مسئولان کشور است

سردار بوعلی گفت: تبیین جنبه های زندگی شهدای والامقام فارس و روایت هنرمندانه حماسه آفرینی آنان برای نسل نوجوان و جوان کارویژه مهم هنرمندان متعهد و نهادهای فرهنگی کشور است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، همزمان با فرارسیدن سال 1401 و ایام نوروز، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر با جمعی از خانواده های شهدای استان فارس دیدار کرد.

سردار بوعلی در این دیدارها با تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی موفقیت توام با سربلندی برای خانواده های معظم شهدا، گفت: فرزندان ولایتمدار خطه فارس همواره در دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو و پیشقدم بوده اند و تقدیم 15 هزار شهید گُواه این این افتخارآفرینی است.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون حماسه آفرینی شهداست، گفت: تبیین جنبه های مختلف زندگی شهدای والامقام فارس و روایت هنرمندانه حماسه آفرینی آنان برای نسل نوجوان و جوان کارویژه مهم هنرمندان متعهد و نهادهای فرهنگی کشور است.

فرمانده سپاه فجر افزود: سپاه فجر همواره از تولید آثار فاخر هنری در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای شاخص استان فارس حمایت می کند.

بنابه گفته سردار بوعلی، همه مدیران و مسئولان وظیفه دارند ضمن دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران در فواصل زمانی منظم، درخواست ها و مشکلات آنان را بصورت ویژه پیگیری کنند.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان