کد خبر: ۱۵۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۱

پیکر آیت‌الله فقیه نی‌ریزی در شیراز تشییع شد

پیکر آیت الله سید محمد فقیه نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان نی‌ریز چهارشنبه در شیراز تشییع و برای خاکسپاری به نی‌ریز منتقل شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، پیکر این فقیه وارسته با حضور مردم و مسئولان از حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین بن موسی الکاظم (ع) (آستانه) در شیراز به سمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) تشییع شد.

در این آیین، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، تولیت حرم های مطهر و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس حضور داشتند.

آیت الله سید محمد فقیه نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان نی‌ریز که به علت بیماری از حدود دو هفته گذشته در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان شهید فقیهی بستری بود عصر سه‌شنبه دوم فروردین در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

بنا بر اعلام ستاد ارتحال آیت‌الله فقیه نی‌ریزی، پیکر این عالم دینی در حال انتقال به نی‌ریز در شرق استان فارس است.

پیکر آیت‌الله فقیه نی‌ریزی در شیراز تشییع شد

عصر چهارشنبه سوم فروردین‌ماه، پیکر آیت‌الله فقیه با استقبال مردمی در ورودی شهر نی‌ریز به مصلی این شهر انتقال خواهد یافت و مردم این شهر شامگاه چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا  با پیکر امام جمعه فقید شهرشان وداع خواهند کرد.

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر این عالم دینی پنجشنبه چهارم فروردین‌ماه از منزل ایشان به سمت صحن مطهر امامزادگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان