کد خبر: ۱۵۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۱

هشدار آتش نشانی به مسافرانرنوروزی

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز نسبت به مسمومیت با گازهای سمی و منواکسید کربن در چادر های مسافرتی هشدار داد
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز نسبت به مسمومیت با گازهای سمی و منواکسید کربن در چادر های مسافرتی هشدار داد.

به گفته دکتر قانع گشت زنی نجات  آتش نشانان در محل اسکان مسافرین نوروزی بامداد امروز چهارم فروردین ماه نیز چهار هموطن مسافر از استان تهران و گلستان را به زندگی بازگرداند.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز در شرح این حادثه گفت: بامداد امروز پنجشنبه 4 فروردین ماه نیروهای آتش نشان مستقر در کمپ زیبا شهر با هوشیاری خود متوجه وجود ذغال در دو چادر مسافرتی شده و با توجه به عدم پاسخگویی این مسافرین، سریعا اقدام به خروج افراد از چادر کرده و به هر چهار نفر زندگی دوباره بخشیدند.

وی با بیان اینکه این دو حادثه علی رغم تذکرات مکرر نیروهای آتش نشان مستقر در محل رخ داد، افزود: این دو زوج جوان با بی توجهی به تذکرات ایمنی برای ایجاد گرما در داخل چادر از ذغال روشن استفاده کرده بودند که گازهای سمی منجر به مسمومیت هر چهار نفر شده بود.

دکتر قانع گفت: این افراد ( دو خانم و دو آقای جوان) خوشبختانه با عملکرد به موقع آتش نشانان از خطر گاز گرفتگی نجات یافتند.

 رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز استفاده از ذغال و گاز پیک نیک در داخل چادرهای مسافرتی در فضای بسته برای ایجاد گرمایش را اقدامی خطرناک توصیف کرد و گفت: «این امر موجب مسمومیت شدید و حتی مرگ می‌شود.»

انتهای پیام/م
برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، فارس
نظرات بینندگان