کد خبر: ۱۵۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خبر داد:

بخش جویم لارستان به شهرستان ارتقا یافت/افزایش شهرستان های فارس به ۳۷ شهرستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس از ارتقا بخش جویم لارستان به شهرستان خبر داد و گفت:طبق مصوبه هیات دولت بخش جویم لارستان به شهرستان ارتقا پیدا کرد و از طرف وزیر کشور جهت اجرا به استانداری فارس ابلاغ شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ابلاغ شده حدود جغرافیایی شهرستان جویم دقیقا حدود بخش پیشین جویم است و هیچ منطقه‌ای از آن کم یا به آن اضافه نشده است.

وی افزود:بخش جویم در شمال شهرستان لارستان حد فاصل راستان و جهرم قرار گرفته بود که از این پس به عنوان یکی از شهرستان های استان معرفی می‌شود.

محبی پور بیان کرد: با ابلاغ این مصوبه استانداری فارس با همکاری نماینده شهرستان‌ها در شهرستان لارستان، اوز، جویم، خنج، گراش و همچنین با استفاده از ظرفیت های مردمی که هم مشتاق بودند و استقلال کردند در سریعترین زمان شاهد استقرار ادارات مربوطه و افتتاح فرمانداری و معرفی فرماندار باشیم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس معتقد است ارتقا تقسیمات سیاسی باید با همکاری و تعاملات بین بخشی همکاری ادارات و همکاری مردم شریف باعث آرامش و آسایش بیشتر مردم و باز شدن مسیر توسعه شهرستان جویم باشد.


انتهای پیام/م
نظرات بینندگان