کد خبر: ۱۵۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
رئیس شورای شهر شیراز:

باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهر شیراز و شهرداری بررسی و ارزیابی شود

هدی طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز در دیدار نوروزی با شهردار و مدیران شهرداری شیراز با تبریک سال نو اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تدبیر و درایت نام تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی را برای سال جدید انتخاب کردند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهندس مهدی طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز در دیدار نوروزی با شهردار و مدیران شهرداری شیراز با تبریک سال نو اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تدبیر و درایت نام تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی را برای سال جدید انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه شعار تنها نباید روی کاغذ باشد، تصریح کرد: باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهر شیراز و شهرداری بررسی و ارزیابی شود و برای اجرای آن برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

مهندس طاهری با ذکر اینکه مهمانان نوروزی برای شیراز نعمت هستند، اذعان داشت: از فرصت تعطیلات باید نهایت استفاده را برد که حضورشان باعث رونق و افزایش تولید ناخالص و درآمد شهر و شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به زحمات و تلاش‌های مجموعه شهرداری شیراز برای استقبال از مسافرین نوروزی گفت: عرض خداقوت باید گفت به مجموعه شهرداری شیراز که از مدتها قبل کار را آغاز کرده و همچنان مشغول هستند و باید آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی تا شروع ماه رمضان را داشته باشیم.

انتهای پیام/م
نظرات بینندگان