کد خبر: ۱۵۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی:

جوانان جهادگر الگوهای عینی هستند

ابراهیم عزیزی گفت:  فرهنگ جهادی را باید همه و بویژه مسئولین و کارکنان دولت داشته باشند و مانند دهه ۶۰ که با کمترین امکانات کارهای بزرگی رقم میزدند و خدمات مختلفی را ارایه می نمودند امروز نیز همان مسیر را با کیفیت بهتر انجام دهند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه،ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در بازدید از پروژه های ساخت مسکن محرومان گروه های جهادی مدینه النبی و لباس خاکی ها در روستاهای دهک و کرونی شهر شیراز بیان داشت: ما با این کار اساسا میخواهیم درس سازندگی معنوی، روحی، اخلاقی و ... بدهیم لذا فرهنگ سازی این حرکت های جهادی امروز در جامعه ما به مراتب مهمتر و ضروری تر از ساخت و سازها و کارهای عمرانی است البته کارهای عمرانی و خدمات رسانی اهمیت بالایی دارد اما منظور بر این است که فرهنگ سازی حرکت جهادی ارجحیت بالاتری دارد بنابراین در هنگام خدمات رسانی باید به این مساله فرهنگ سازی توجه بیشتری کرد.

وی افزود: آن چیزی که انقلاب ما و نظام ما نیاز دارد توسعه، تقویت و گسترش فرهنگ جهادی و مسئولیت پذیری اجتماعی است و اینکه نسبت به اجتماع و جامعه خود بی تفاوت نباشیم بلکه نقش آفرینی نمائیم. همه ی ما باید به این احساس برسیم که در مقابل رشد، پیشرفت و آبادانی جامعه، آحاد مردم و هم وطنان خود مسئولیت داریم. این مساله بسیار مهم و از ضرورت های امروز و آینده ماست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات دشمنان در دلسرد کردن جامعه نسبت به نظام و انقلاب بیان داشت: دشمن در تلاش برای براندازی و کم رنگ کردن فرهنگ ناب انقلابی است و نقطه مقابل این حرکت دشمان همان حرکت، جریان سازی، تقویت و توسعه فرهنگ جهادی است. دشمنان اول به دنبال پشیمان سازی از گذشته هستند و در این راه از همه ظرفیت های خود استفاده میکند تا القاء نمایند که مردم از انقلاب و نظام اسلامی پشیمان هستند آنها با نشان دادن مشکلات و گرفتاری و با غلو و بزرگ کردن آنها به دنبال رسیدن به این هدف خود هستند.

وی افزود:گام دوم دشمن آشفته نشان دادن وضعیت کنونی کشور می باشد و میخواهند فضای کشور را نامنظم و بهم ریخته نشان دهند و گام سوم آنها نیز ناامید سازی از آینده می باشد و چشم انداز کشور را سیاه نشان میدهند.

عزیزی راهکار مقابله با نقشه های دشمن را همین روحیه، تفکر، اقدام و نظم جهادی دانشت و اظهار داشت: باید اینگونه و جهادی وار وارد میدان شد و مقابله کرد آنها میدان جنگ پنهانی ایجاد کرده اند که از جنگ واقعی به مراتبط سخت تر است و انتظار می رود نیروی جوان و انقلابی ما در میدان باشد و نشان دهند تفکر ناب جهادی چگونه میتواند در هر حوزه ای گره گشا باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه فرهنگ جهادی را باید همه و بویژه مسئولین و کارکنان دولت داشته باشند  افزود: مانند دهه ۶۰ که با کمترین امکانات کارهای بزرگی رقم میزدند و خدمات مختلفی را ارایه می نمودند امروز نیز همان مسیر را با کیفیت بهتر انجام دهند.

وی در پایان خطاب به همه مسئولین گفت: این جوانان جهادگر الگوهای عینی هستند همه مسئولین و مدیران در عمل از گروه های جهادی حمایت کنند مجلس هم خود را موظف میداند تا این بستر سازی و حمایت را انجام دهد.

گفتنی است در این بازدید میدانی از ساخت یک واحد مسکونی در روستای کرونی توسط گروه جهادی لباس خاکی ها بازدید به عمل آمد و کلنگ زنی و آغاز ساخت دوازدهمین مسکن محرومان توسط گروه جهادی مدینه النبی در منطقه دهک انجام شد و همچنین نایب رئیس مجلس به همراه خواست خدایی عضو شورای شهر شیراز و رئیس سازمان بسیج سازندگی از منزل یکی از مددجویان کمیته امداد که توسط گروه های جهادی ساخته شد بود سرکشی نمودند.



انتهای پیام/ف
نظرات بینندگان