کد خبر: ۱۵۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس :

قانون مداری، فسادستیزی و مردم داری ۳ اصل مهم دولت سیزدهم

محبی پور مردم داری، فسادستیزی، قانون مداری و پاکدستی را از شعارهای اصلی دولت انقلابی سیزدهم برشمرد و افزود: دولت باید بر اساس این ویژگی ها مدیران خود را انتخاب و منصوب نماید.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس امروز ۸ فروردین ماه در نخستین نشست از سلسله‌ نشست‌های مدیران پاسخگو با حضور مدیر کل آموزش و پرورش فارس، اصلی ترین هدف از برگزاری این نشستها را پاسخگو بودن مدیران کل، در خصوص انچه انجام داده یا نداده اند دانست و به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری میفرمایند در جهاد تبیین باید آنچه گذشته و آنچه را قرار است پیش آید، بیان کنیم.

وی با بیان اینکه بیگانگان با ابزار رسانه به دنبال القای ناامیدی در میان مردم هستند، افزود: در این میان حرکت جهادی نیاز است و اصحاب رسانه می‌توانند در این راستا به خوبی کمک کنند چراکه رسانه‌ها افسران عرصه جهاد تبیین هستند و به عنوان حامل پیام با امانت‌داری باید حق مطلب را بیان و هدایت کنند. 

محبی پور یکی دیگر از وظایف رسانه ها را انعکاس افکار عمومی به مدیران دستگاه ها عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه بایستی مدیران را با افکار و مطالبات مردم آشنا کنند تا مدیران هم بتوانند پاسخگوی این خواسته ها باشند.

معاون استاندار فارس در ادامه با تاکید بر اینکه این سلسله نشست های مدیران پاسخگو ادامه خواهد داشت، تصریح کرد:این اصل پاسخگویی مدیران فارس ادامه و استمرار می‌یابد تا ارتباط مناسبی بین مدیران و مردم برقرار شود.

وی به چند سرفصل مهم که باید در دستور کار مدیران دستگاه‌های استان فارس قرار گیرد اشاره کرد و مهمترین آنها را شعار سال دانست و افزود: دستورالعمل های ابلاغی که با شرایط روز ابلاغ می شود مانند بازگشایی مدارس که بعد از دو سال تعطیلی اکنون نیاز به تدبیر دارد از دیگر سرفصل ها می باشد.
 
محبی پور با توجه به بیانیه گام دوم را از وظایف مهم مدیران همچنین رسانه ها دانست و اظهار کرد: مدیران دستگاههای مختلف استان باید برنامه‌هایشان را بر اساس این بیانیه تنظیم و اعلام کنند به گونه‌ای که  این بیانیه مبنای مطالبه گری باشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس مردم داری، فسادستیزی، قانون مداری و پاکدستی را از شعارهای اصلی دولت انقلابی سیزدهم برشمرد و افزود: دولت باید بر اساس این ویژگی ها مدیران خود را انتخاب و منصوب نماید.
وی از ارزیابی عمومی و تخصصی ادارات شهرستان‌ها با دبیری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد و تصریح کرد: این ارزیابی ها تا پایان خردادماه ادامه دارد و نتیجه آنها علاوه بر تکریم مدیران شایسته ادامه فعالیت مدیران را در پی خواهد داشت.

معاون استاندار فارس از ابلاغ سند تحول دولت مردمی در ۸ اسفند ماه سال گذشته خبر داد و گفت: این سند در قالب برنامه‌های کوتاه مدت میان و بلند مدت اجرا می شود به گونه ای که می تواند انقلاب اداری ایجاد کند در همین راستا جلسات توجیهی برای فرمانداران و دستگاهها برگزار می گردد تا زمینه خدمات آسان تر به مردم فراهم می شود.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان