کد خبر: ۱۵۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
سرپرست بهزیستی فارس خبر داد:

راه اندازی قرارگاه مقابله با آسیب های اجتماعی در فارس

محمدرضا هوشیار سرپرست بهزیستی فارس از راه اندازی قرارگاه مقابله با آسیب های اجتماعی و دبیرخانه آسیبها به ریاست استاندار فارس خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمدرضا هوشیار سرپرست بهزیستی فارس از راه اندازی قرارگاه مقابله با آسیب های اجتماعی و دبیرخانه آسیب ها به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس خبر داد و گفت: همزمان با دیدار استاندار از مرکز خیریه نگهداری کودکان کار و خیابان تحت نظارت بهزیستی فارس که با حضور شریفی دوست معاون راهبردی بهزیستی کشور، صورت گرفت، راه اندازی این قرارگاه در استان با ریاست استاندار و در شهرستانها با ریاست فرماندار و دبیری رئیس بهزيستي شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست ایمانیه،آمادگی همه جانبه استانداری مبنی بر کار استانی هماهنگ و تخصصی در کاهش آسیب های اجتماعی را مورد تأکید و در دستور کار قرار داد و مقرر شد پیشنویس طرح قرارگاه توسط اداره کل بهزیستی استان تهیه و تدوین گردد.

هوشیار ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۰۰ کودک کار و خیابان در مراکز تحت نظارت بهزیستی پذیرش شده اند و بیش از ۳۹ هزار و ۸۰۰مورد تماس با اورژانس بهزیستی فارس برقرار شده و بیشترین تماس ها با اورژانس در زمینه اختلافات حاد خانوادگی،کودک و همسر آزاری و خودکشی بوده است.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان