کد خبر: ۱۵۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی:

مساعدت به کشاورزان خسارت دیده پیگیری می شود

برومندی گفت: با توجه به وقوع سرمازدگی در بخش هایی از استان فارس و برخی از استان های دیگر پیگیر مساعدت های لازم به کشاورزان خسارت دیده هستیم.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محمدمهدی برومندی معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید از مزارع و باغ های خسارت دیده از سرمازدگی در شهرستان بیضا تصریح کرد: بنا به دستور مقام عالی وزارت بازدید های میدانی انجام و با مدیران ارشد استانی و وزارتخانه جلسات لازم برگزار می شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر پیگیری مساعدت، بخش های تخصصی وزارتخانه در معاونت های باغبانی و زراعت توصیه های فنی و علمی را برای جبران و رفع مشکلاتی که پیش آمده حتما ارائه خواهند کرد.

برومندی با اشاره به اینکه استان فارس و شهرستان بیضا از قطب های مهم کشاورزی کشور هستند، ابراز کرد: این استان رتبه بسیار خوبی در تولید محصولات کشاورزی، ایجاد امنیت غذایی و تامین نیاز داخلی دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه متاسفانه سرمازدگی بسیار شدیدی در چند روز اخیر اتفاق افتاده است، افزود: خسارات قابل توجهی به باغ ها و زراعت کشاورزان و بهره‌برداران وارد شده است.

در بازدید از مزارع و باغ های خسارت دیده شهرستان بیضا علاوه بر برومندی، محسن علیزاده نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی، مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، خلیل عبداللهی مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان